Het adres van uw factuur of aanrekening wijzigen

U wilt uw factuur of aanrekening laten toekomen op een ander adres? U kunt, enkel als beheerder van MyProximus, online het adres aanpassen. Ga als volgt te werk:

  1. Log in op MyProximus om het adres van uw factuur of aanrekening aan te passen.
    Pas uw adres aan
  2. Scroll naar Facturatieadres.
  3. Geef, indien u meer dan één factuur of aanrekening per maand van Proximus krijgt, het telefoonnummer op waarvan u het adres wilt veranderen.
  4. Vul het nieuwe adres in.
    • Indien gewenst, kunt u het document op een postbus laten toekomen.
    • Indien gewenst, kunt u een naam van een derde toevoegen (andere persoon, een bedrijfsnaam).
  5. Klik op Wijzigingen opslaan en Bevestig.

De wijzigingen worden, na controle, binnen de 5 dagen doorgevoerd. Als uw factuur of aanrekening bij ons al in voorbereiding is, wordt ze nog één keer naar het oude adres verstuurd.

Gaat u tevens verhuizen? U kunt ons online op de hoogte brengen van uw nieuwe adres. U doet dit best 4 weken voor u verhuist.

Heeft deze info u geholpen?

Dank u


Meer

Forum

Geen antwoord gevonden? Vraag het onze community waar klanten en experts elkaar helpen.

Forum

Contact

Onze medewerkers staan steeds tot je dienst. Kies zelf hoe je contact met ons wil opnemen.

Contact