Vind de juiste oplossing voor uw digitale werkplek

Een totaaloplossing voor uw digitale werkplek

  • Productieve en tevreden medewerkers
  • Altijd mee met de nieuwe mogelijkheden
  • Voorspelbare kost per gebruiker per maand

Workplace-as-a-service (WPaaS)

Met WPaaS krijgen uw medewerkers alles wat ze nodig hebben om hun doelen te bereiken. Daarnaast kunnen uw IT’ers meer focussen op de noden van uw business. Wij zorgen voor:

  • Gebruikersinfrastructuur: PC’s, mobiele toestellen, meeting roomuitrusting, ergonomisch thuiskantoor
  • Het beheer van de levenscyclus van alle apparaten en softwarelicenties
  • Software om productief samen te werken en vlot te communiceren
  • De internetverbinding en beveiliging zowel thuis als op kantoor
  • Ondersteuning vanop afstand en ter plaatse

Voordelen

Tevreden medewerkers zijn productiever en geëngageerder. Bedrijven met meer geëngageerde medewerkers presteren tot 2x beter dan bedrijven met laag engagement. Uw digitale werkplek heeft daar een invloed op.

Voor uw medewerkers

  • Hogere tevredenheid dankzij minimale onderbrekingen
  • Altijd en overal veilig kunnen werken
  • Degelijke, mooie toestellen
  • Ondersteuning via verschillende kanalen
  • Altijd up-to-date tools kunnen gebruiken

Voor uw bedrijf

  • Krijg transparantie in de kost van uw werkplekken
  • Verhoog de digitale vaardigheid in uw organisatie
  • Blijf continu digitaal relevant voor uw medewerkers en klanten
  • Neem daardoor voorsprong op de concurrentie
  • Koppel aan maatschappelijk verantwoord ondernemen minder transport, recyclage, donatieprogramma’s, …

De basisprincipes

De werkplek van vandaag is in volle evolutie

Kostenefficiëntie is het eindresultaat, maar niet de doelstelling

Digitale vaardigheid

Uitgebreid ecosystem

Een digitale werkplek voor iedereen

Groene werkplek en circulaire economie

Eenvoud door rationalisatie en standardisatie

Gebruikerservaring staat centraal

Dienstverlening in 3 fasen

Service components

Digitaal self-serviceportaal

Proximus zet voor u een digitaal self-serviceportaal met een uitgebreide product- en dienstencatalogus op.

Ook leggen we de basis van de automatisering en ondersteuning van uw medewerkers. Daarbij kunnen we AI integreren waarmee we problemen proactief opsporen en oplossen. En chat- of voicebots die de FAQs van uw medewerkers beantwoorden.

Diensten voor uw eindgebruikers

De servicedesk voor uw medewerkers ter ondersteuning op afstand of op de werkplek (ook thuis).

De monitoring tools voor rapportering, tot op het niveau van werknemerstevredenheid.

Gebruikersadoptie en training.

IT-diensten: hardware & software

Alle hardware-onderdelen: PC’s, tablets, smartphones, printers, uitrusting voor meeting rooms, telefoons, headsets, speakers en andere accessoires; inclusief het asset management van deze materialen.

Alle software: de OS-configuraties, productiviteitssoftware als Windows en Office, communicatie- en samenwerkingsapplicaties en licentie- en lifecyclebeheer voor al deze toepassingen.

Volledige beveiliging van alle gebruikers en toestellen volgens het Zero Trust-principe.

Telecom expertise

Proximus heeft uiteraard diepgaande expertise in alle soorten telefonie en connectiviteit:

  • Vaste telefonie met integratie in de digitale werkplek
  • Internetlijnen voor uw organisatie en uw thuiswerkers
  • Mobiele telefonie
  • Mobiele data, handig voor medewerkers op de baan of wanneer het thuisinternet uitvalt.