Beheer sociale media communicatie
- Optimale ervaring voor klanten en werknemers
- Vanaf € 25/maand per gebruiker
- Verbind uw chatbot met #Interact
#Interact
Een centrale interface voor alle gesprekken op uw sociale netwerken en digitale kanalen als Twitter, Facebook, Messenger, Chat, Whatsapp for Business :
- Beantwoord direct de vragen van bezoekers via het kanaal van hun voorkeur
- Routeer de berichten naar de juiste werknemer, op basis van taal en vaardigheden
- Integreer #Interact in uw CRM systeem voor optimale opvolging
- Beter zicht op activiteiten van uw team dankzij rapporteringstools
Digitaliseer uw communicatie
4 tools voor interacties met klanten en werknemers
Verbind uw chatbot met #Interact
- Automatisch antwoord op veelgestelde vragen van klanten en medewerkers
- Beantwoord vragen 24/24 en 7/7
- Verlichting van de meest repetitieve taken voor uw medewerkers
- Voor gespecialeerde vragen wordt de beller altijd doorgestuurd naar een medewerker
![](/dam/jcr:1f1ebd33-a22b-4780-9983-f5eca6ea6ced/cdn/sites/iportal/images/content-media-bg/me-cor/phone-chatbot-2101-cm-ext-left/phone-chatbot-2101-cm-ext-left-s~2021-01-08-15-33-39~cache.jpg)
Efficiënte communicatie via social media
Wist u dat:
- Veel klanten die op sociale netwerken klagen, een reactie binnen 60 minuten verwachten
- De meerderheid van de klanten neemt contact op met hetzelfde bedrijf via verschillende kanalen en verwachten een consistente respons over de verschillende kanalen heen.
- Als u kiest voor #Interact, kan Proximus de Business-versie van Whatsapp voor u activeren. U profiteert dan van exclusieve functies in vergelijking met de basisversie.
![](/dam/jcr:39e2deae-457b-4714-9160-92b751cecb8e/cdn/sites/iportal/images/illustrations/schemas/proximus_ppt_icon_interact~2020-12-21-11-06-05~cache.png)
Toepassingen
Snel reageren
Reisbureaus en vrijetijdsdiensten worden vaak overweldigd door online aanvragen voor boekingen, advies, vluchtinformatie of zelfs klachten. #Interact geeft een beter beeld van al deze interacties en stelt u in staat om sneller en op een gepersonaliseerde manier te reageren.
![](/dam/jcr:8c39bd49-d359-43c2-83c9-f1dc55048102/cdn/sites/iportal/images/photos/other/happy-people-holidays-2010-content.2020-10-06-12-01-23.jpg)
De klant centraal
Van de vraag naar informatie tot after-sales klachten, de consument beweegt zich tijdens het aankoopproces voortdurend van het ene kanaal naar het andere. Een kwaliteitsvolle klantenservice via social media kan de werkdruk verlichten.
![](/dam/jcr:3de42956-2107-441c-b52e-11dba8b703fd/cdn/sites/iportal/images/photos/other/e-commerce-retail-2010-content.2020-10-07-14-04-45.jpg)
Kies het juiste kanaal
Van de vraag naar informatie tot after-sales klachten, de consument beweegt zich tijdens het aankoopproces voortdurend van het ene kanaal naar het andere. Een kwaliteitsvolle klantenservice via social media kan de werkdruk verlichten.
![](/dam/jcr:b691b773-17a9-4c6d-972b-471267cec418/cdn/sites/iportal/images/photos/other/mechanic-working-2010-content.2020-10-06-12-01-23.jpg)
HR online
Uw medewerkers kunnen eenvoudig een medische verklaring aanvragen of verzenden via hun smartphone. Het verkrijgen van informatie over een loonstrookje of extralegale voordelen, het oplossen van IT-problemen gaat heel gemakkelijk via mobiele applicaties en chat.
![](/dam/jcr:604b8744-e5a5-4ccc-b148-83db988daa9e/cdn/sites/iportal/images/photos/other/hr-online-2010-content.2020-10-07-14-04-45.jpg)
Online helpdesk voor medewerkers
Van het bestellen van computerapparatuur tot de meest dringende reparaties. Bied uw medewerkers een online helpdesk zodat hun werkzaamheden geen vertraging oplopen wanneer het even tegenzit.
![](/dam/jcr:b5e6ffc1-8564-40a3-ad36-9ec575938845/cdn/sites/iportal/images/photos/other/woman-it-support-2012-content.2020-12-22-15-19-39.jpg)
Klant verhaal
Liantis centraliseert alle WhatsApp-gesprekken op het #Interact-platform
HR-dienstverlener voor ondernemers Liantis heeft WhatsApp Business geïntegreerd in zijn communicatiekanalen en het gekoppeld aan #Interact. Een nieuwe stap in zijn digitale transformatie om de klanten nog beter te ondersteunen.
![](/dam/jcr:8c4080d4-a722-471d-a44d-721a587b0b77/cdn/sites/iportal/images/photos/other/liantis-takes-digitization-further-2202-content~2022-02-14-14-34-32~cache.jpg)