Ik heb interesse voor Chatbot

Chatbot

Voor uw schriftelijke en mondelinge interacties

  • Automatiseer de meest frequente antwoorden
  • Bezorg uw medewerkers meer tijd
  • 24/7 onmiddellijke reactie

Wat is een chatbot?

Chatbots en voicebots simuleren een menselijk gesprek door het beantwoorden van schriftelijke of mondelinge vragen met geprogrammeerde boodschappen.

Schriftelijke vragen worden vestuurd via een chat op de website van de klant of via een sociale-netwerkapplicatie.

Mondelinge vragen komen binnen via een telefoonische oproep of een spraakbesturingssysteem met luidspreker via internet.

Deze applicaties zijn beschikbaar in de Cloud.

Wist u dat...

  • In 2022 85% van de digitale interacties uitsluitend of gedeeltelijk zal verlopen via bots?
  • Bezoekers die via chat of telefoon contact opnemen met een bedrijf binnen 1 tot 5 minuten een reactie verwachten?
  • 51% een service wil die 24/7 beschikbaar is

Onmiddellijke reactie op vaak gestelde vragen

  • Onmiddellijk en 24 /7 antwoord op de meest gestelde vragen, zelfs in drukke periodes.
  • Dialoog in natuurlijke en plaatselijke taal, de chatbot verbetert bij contact met bezoekers.
  • Schriftelijke berichten werken op applicaties (Facebook Messenger, Whatsapp,...) uw website en Contact Centers (Genesys, #Interact,...).
  • Spraakoproepen zijn toegankelijk via de traditionele telefoonlijn, vast of mobiel, spraakassistenten, enz...
  • Ondersteuning: integratie, conversational desing en opleiding van uw medewerkers.
  • U kunt uw chatbot zelf bouwen zonder programeervaardigheden.
Contacteer mij Nieuw venster

Heeft de chatbot geen antwoord?

Uw chatbot kan niet alle vragen behandelen, met name de meest complexe. Menselijke tussenkomst is soms nodig om te voorkomen dat uw bezoeker zonder antwoord achterblijft.

#Interact

Door Proximus Chatbot aan te vullen met de #Interact-oplossing, geeft uw chatbot het gesprek automatisch door aan een fysieke medewerker, die beter in staat is om het gesprek met de klant voort te zetten.

Toepassingen

Autosector

Gebruik uw bot in uw garage om met uw klanten een afspraak voor het onderhoud van hun wagen te plannen. Maakt een klant van de gelegenheid gebruik om informatie over wisselstukken te vragen? De bot schakelt het gesprek of de oproep automatisch door naar een medewerker.

HR

Moet een werknemer thuisblijven wegens ziekte? Uw chatbot is perfect in staat zijn afwezigheid te melden, zijn medisch attest in ontvangst te nemen, eenvoudige vragen te beantwoorden en uw HR-medewerkers complexere of meer persoonlijke aspecten te laten behandelen.

Commerciële dienst

Uw commerciële medewerkers kunnen hun telefoontjes niet altijd meteen beantwoorden als ze een afspraak hebben. Door deze oproepen door te schakelen naar een fysieke of digitale virtuele assistent zijn uw bellers verzekerd van een onthaal en opvolging.

 

Contacteer ons

Onze medewerkers staan klaar om u te helpen!