Prime: 1 vraag, 1 expert, 1 oplossing
Je zaak kan niet wachten
Als ondernemer heb je geen tijd om je vraag steeds opnieuw te herhalen. Met de nieuwe Prime-dienst geniet je van een vlotte, persoonlijke en professionele service: stel je vraag slechts 1 keer, een expert zorgt voor de verdere opvolging.
De Prime-garanties:
- Een Business Expert volgt je vraag van A tot Z
- Gemakkelijk, via de MyProximus-app
- Blijf op elk moment op de hoogte van de status van je vraag
Jouw Prime voordelen
1 Business Expert voor je vraag
Je wil je verhaal maar 1 keer doen. Eén Business Expert is jouw persoonlijke contactpersoon en gaat met jouw vraag aan de slag, van A tot Z. Jij kan je tijd besteden aan je klanten.
Gemakkelijk toegankelijk
Wachten aan de telefoon, da's passé. Stel je vraag in de MyProximus-app! Krijg het gepaste advies via de app of word doorverbonden met een Business Expert, via een gesprek of via chat. Hij/zij kan jou ook terugbellen.
Volg de status van je vraag
Je kan op elk moment bekijken wat er al gebeurd is voor je vraag, via de MyProximus-app. In 1 klik kan je contact opnemen met je Business Expert indien nodig.
Kies ook voor Business Flex
En ervaar de Prime-service
Kies voor wat jij nodig hebt. Stel je pack zelf samen, op maat van jouw zaak. Zo blijf je altijd en optimaal verbonden, maak je je geen zorgen over je verbruik én geniet je van Prime. Gemoedsrust en tijdswinst, daar gaan we voor.
Ik wil Prime voor mijn zaak!
Zo doe je dat, in 3 stappen
-
Onze Prime-service is inbegrepen in de nieuwe Business Flex packs. Met Business Flex kies je voor wat jij écht nodig hebt, op maat van jouw zaak. Internet zit zowieso in je pack, net als Prime. Naar keuze voeg je een of meerdere mobiele abonnementen toe, een vaste lijn, Proximus Pickx en/of de mogelijkheid om een eigen website te maken.
Kies jouw Business Flex -
2
-
Er zit nog meer service in Business Flex
Met Prime in je Business Flex pack geniet je een professionele service van een Business Expert. Maar dat is niet de enige service die je krijgt waardoor jouw zaak altijd blijft draaien!
Een probleem met je internet, tv of vaste lijn? Reken op ons, tot 20u00 op weekdagen en tot 16u30 op zaterdag. Bel tijdens een werkdag voor 17u of voor 13u op een zaterdag. Kan het herstel niet binnen de opgegeven termijn geregeld worden, dan herstellen we ze tijdelijk via het 3G/4G-netwerk.
Onze Business Experts met speciale kennis van zaken staan op elk moment van de dag (en nacht) voor je klaar, met de nodige assistentie. Contacteer hen via 0800 22 500.
Gsm stuk, kwijt of gestolen? Jouw gratis vervangsmartphone ligt al klaar in jouw Proximus Shop. Je bent dus supersnel terug bereikbaar voor je klanten. Laat ondertussen je huidige toestel herstellen. Of kies in alle rust een nieuw exemplaar.
Vraag je vervangsmartphone
-
Voorwaarden
Deze dienst is enkel beschikbaar voor Business Flex klanten via de MyProximus app. Bedrijven met meer dan 10 werknemers kunnen geen gebruik maken van Prime maar kunnen beroep doen op een account manager.
De Prime service is beschikbaar van maandag tot en met zaterdag van 8.00 tot 18.30 uur.Gegarandeerde herstel van internet, telefoonlijn en TV de dag zelf indien je tijdens een werkdag belt voor 17u of voor 13u op een zaterdag. Kan het herstel niet binnen de opgegeven termijn geregeld worden, dan herstellen we ze tijdelijk via het 3G/4G-netwerk. Gegarandeerde herstel van de telefoonlijn: enkel geldig voor de Phone Line, ISDN-2 Standaard- of TWIN-lijn. Omleiden van oproepen: uitgezonderd marketing- of speciale nummers. Facturering volgens het tariefplan van de klant.