Webinar - Technische Assistentie

Gepubliceerd op 15/02/2021 in Webinars

Uw technisch ticket sneller behandeld!

Webinar

Op aanvraag

Webinar - Technische Assistentie

Soms loopt het fout met uw internet- of telefonieoplossing en dan wilt u zo snel mogelijk geholpen worden. Dankzij de opgefriste menu’s en vernieuwde functies is Technische Assistentie nu veruit de eenvoudigste manier om een probleem te melden.

Dankzij een technisch ticket in Technische Assistentie kan de juiste expert onmiddellijk aan de slag! Dat gaat vlugger en makkelijker dan een telefoontje of een e-mail naar de helpdesk.

Ontdek er alles over tijdens de webinar!

Topics

  • Introductie van de tool
  • Technische tickets creëren en opvolgen
  • De geplande infrastructuurwerken, incidenten en afspraken raadplegen
  • Beheer van uw contacten en notificaties
  • Q&A met onze experten

Nog geen toegang tot Technische Assistentie? Mail of bel uw administratief contact. Zij doen het nodige om u toegang te geven.

Kijk nu Nieuw venster

Proximus team

Proximus houdt u op de hoogte van de laatste nieuwtjes en trends voor ICT-professionals

Andere artikels van Proximus team