Ga direct naar de hoofdinhoud
×
×

België blijft zich sterk houden. En Proximus blijft helpen.

Onze topprioriteit is de gezondheid en het welzijn van onze klanten, medewerkers en alle burgers.

Bijgevolg zullen al onze verkooppunten gesloten worden, tot nader order, en de interventies bij onze klanten zullen beperkt worden tot de essentiële activiteiten voor het herstellen van hun telecommunicatiediensten, voor verhuizingen of “dringende” aansluitingen, tot 20 april (datum kan worden uitgesteld afhankelijk van de overheidsmaatregelen).

Niet-dringende installaties kunnen nog steeds online aangevraagd worden, met een installatiedatum vanaf 20 april. De regels met betrekking tot het behouden van fysieke afstand blijven van toepassing.

Verder is het niet nodig je Proximus-materiaal terug te sturen na een herstelling of opzegging zolang de coronavirus/covid-19 maatregelen van kracht zijn. Dit mag je uitstellen tot het einde van de quarantaine zonder hiervoor aangerekend te worden. We raden je wel aan de documenten (incl. het label) te bewaren voor het terugsturen van het materiaal.

Proximus blijft graag solidair met jullie en we hebben daarom beslist om onze initiatieven te verlengen tot en met 19 april.

Je kan blijven rekenen op volgende uitzonderlijke voordelen in april: gratis bellen naar vaste lijnen, onbeperkt internet thuis en 10GB extra mobiele data (voor mobiele klanten). Iedere tv-klant krijgt elke 2 weken 5 gratis on-demand films en 2 gratis on-demand films voor kinderen, alsook gratis concerten op Pickx Live (kanaal 12 of 14). Movies & Series (kanaal 13) blijft gratis toegankelijk tot 31 maart 2020. Meer info.

Ter info, de Europese overheden hebben Netflix, YouTube en andere (streaming)diensten gevraagd hun bandbreedte te verminderen om het internetnetwerk niet te overbelasten en er voor te zorgen dat deze diensten beschikbaar blijven voor iedereen. Dit heeft mogelijk gevolg op je kwaliteit of snelheid waarvoor Proximus niet kan tussenkomen.

Maak een afspraak

Maak een afspraak in een Proximus Shop

Maak een afspraak waar en wanneer het u past. Onze Bizz Experts nemen ruim de tijd om u de beste oplossingen voor te stellen, aangepast aan uw noden.

Ga verder

Maak een afspraak bij u op kantoor

Maak een afspraak bij u op kantoor

U ziet geen mogelijkheid om een Proximus Shop te bezoeken? Geen enkel probleem. Onze Proximus partners komen bij u op kantoor op de dag en het uur die u het best passen om u de beste oplossingen op uw maat voor te stellen.

Ga verder

Een vraag over uw factuur of een technische vraag?

Bel naar onze klantendienst in plaats van naar een Proximus Shop te gaan. Zo wint u niet alleen tijd, onze medewerkers helpen u telefonisch snel verder.
Daarbij kunt u zelf uw verbinding testen via MyProximus, test mijn lijn.

Contact

Onze Bizz Experts staan steeds tot je dienst. Kies zelf hoe je contact met ons wil opnemen.

Hulp nodig?

Vragen over ons aanbod?

Een expert staat voor u klaar