Een nieuwe gebruiker aanmaken in Cloud Exchange

Een nieuwe gebruiker creëren in Cloud Exchange? Alleen als beheerder kunt u nieuwe gebruikers toevoegen.

  1. Log in op Cloud Exchange met uw beheerderslogin en –wachtwoord.
  2. Klik op Gebruiker toevoegen.
  3. Vul de velden in zoals hieronder beschreven.
    • Gebruikersnaam: kies een gebruikersnaam en selecteer een domeinnaam in het dropdownmenu.
    • Voornaam: vul een voornaam in.
    • Middelste naam: vul een tussennaam in.
    • Achternaam: vul een achternaam in.
    • Wachtwoord automatisch genereren: vink dit vakje aan als u automatisch een wachtwoord wilt genereren.
    • Wachtwoord: kies een wachtwoord.
    • Wachtwoord bevestigen: herhaal het gekozen wachtwoord.
    • Bevoegdheden van organisatiebeheerder: vink dit vakje aan als u deze gebruiker tot beheerder wilt benoemen.
    • Toegang tot controlepaneel inschakelen: vink dit vakje aan.
    • Account verloopt: vink dit vakje aan als u een vervaldatum wilt instellen voor deze gebruikersaccount.
    • Hosted Exchange 2010 5.1.0: vink dit vakje aan.
  4. Klik op Volgende.
  5. Vink bovenaan het vakje Hosted Exchange 2010 aan.
  6. Vul de velden in zoals hieronder beschreven.
    • Selecteer type mailbox: kies een type mailbox.
    • Schijfruimte: laat dit veld ongewijzigd.
    • Drempel van schijfruimte: laat dit veld ongewijzigd.
    • Selecteren: kies de gewenste mailbox template:
      • Cloud Exchange Start (= een POP3- of IMAP-mailbox van 1GB)
      • Cloud Exchange Comfort (= een Cloud Exchange-mailbox van 25GB)
      • Cloud Exchange Maxi (= een Cloud Exchange-mailbox van 25GB + Archivering)
      • Cloud Exchange Intense (= een Cloud Exchange-mailbox van 25GB + Archivering + Outlook-licentie)
    • Archiefopties: laat dit veld ongewijzigd.
    • Limiet van archiefruimte: laat dit veld ongewijzigd.
    • Geef deze gebruiker weer in adresboek: vink dit vakje aan om de gebruiker te tonen in de contactenlijst.
    • Automate calendar processing: selecteer None.
    • Delete attachments: laat dit vakje open.
    • Delete comments: laat dit vakje open.
    • Delete subject: laat dit vakje open.
    • Add organizer to subject: laat dit vakje open.
  7. Klik op Voltooien.

De nieuwe gebruiker is nu aangemaakt.


Heeft deze info u geholpen?


Meer

MyProximus

Activeer OneDrive for Business

MyProximus

Forum

Geen antwoord gevonden? Vraag het onze community waar klanten en experts elkaar helpen.

Forum