×
×

Een afspraak met een technicus

Hebt u een probleem met uw internet, tv of telefoon? Probeer eerst onze 10 tips in geval van internet of tv problemen..

Uw probleem is niet opgelost? Neem contact op met onze technische dienst. Zij zullen uw probleem trachten op te lossen. Wanneer dat niet mogelijk is, zal onze medewerker een interventie plannen en een afspraak met u maken.

Vervolgens kunt u zelf online de datum van uw interventie nakijken en praktische gegevens doorgeven. Indien nodig, kunt u ook uw afspraak wijzigen of annuleren.

Een technische interventie aanvragen

Onze technische dienst stelt u een interventie voor tijdens de kantooruren. Indien u een interventie wenst buiten de kantooruren wordt hiervoor een toeslag aangerekend.

De interventie is in principe gratis. Dit hangt af van de plaats en technische omstandigheden van het probleem.

  • Infrastructuur van Proximus tot aan het aansluitpunt: gratis, behalve voor de verticale bekabeling in een appartementsgebouw. U blijft eveneens aansprakelijk in geval van misbruik (bv. opzettelijk beschadigen van het aansluitpunt, enz.)
  • Infrastructuur vanaf het aansluitpunt: € 85
    U bent zelf verantwoordelijk voor uw privé-bekabeling en de apparaten (telefoon, modem, decoder) die zich bevinden na het aansluitpunt. Dit forfait dekt de verplaatsing van de technicus, de tijd om het probleem op te lossen en het kleine materiaal (bijkomend aansluitpunt, USB-kabel, enz.). Dit forfait is ook van toepassing indien er een probleem is met uw modem, decoder, enz. en u wilt dat er een technicus langskomt om het toestel om te wisselen in plaats van het omruilen van het toestel in een afhaalpunt..
  • Voor herhaalde interventies binnen een periode van 14 dagen wordt het forfaitaire bedrag slechts 1 keer aangerekend.
Uw afspraak raadplegen

Bekijk datum en uur van uw afspraak met de technicus. Dit kan op twee manieren uw afspraak consulteren:

  • Log in op MyProximus en bekijk uw afspraak.
    Bekijk uw afspraak
  • Bekijk de e-mail en sms die we u gestuurd hebben.

Een precies uur kunnen we u niet geven, maar de technicus belt u een half uur voor aankomst op het afgesproken telefoonnummer.

Uw afspraak wijzigen of annuleren

U wilt de adres- of contactinformatie verduidelijken? Een andere contactpersoon doorgeven? De afspraak verplaatsen of opzeggen?

U hoeft ons niet te bellen, u kunt zelf de afspraak aanpassen (dit kan tot een halve dag voor de oorspronkelijke afspraak):

  1. Klik in de e-mail met de oorspronkelijke afspraak of log in op MyProximus
    Wijzig of annuleer uw afspraak
  2. Klik op de datum van uw afspraak.
    • Om de afspraak te veranderen, klik op Wijzigen en selecteer een nieuwe periode en klik op Verdergaan.
    • Om de afspraak te annuleren, klik op Mijn afspraak annuleren.
    • Om andere contactinformatie door te geven, klik op Wijzigen, vervolgens op Verdergaan en geef, indien nodig, een andere naam, gsm-nummer of e‑mailadres op.
  3. Vink uw aanvraag aan ter bevestiging. U ontvangt een e-mail en sms om de wijziging te bevestigen.

Lukt het niet om online uw afspraak te wijzigen, neem dan contact met ons op.

Heeft deze info u geholpen?


Meer

Forum

Geen antwoord gevonden? Vraag het onze community waar klanten en experts elkaar helpen.

Proximus Forum
Contact
  • Bel ons op 0800 22 800Ma – za: 08:00 – 22:00

  • Chat

    Chatmomenteel niet beschikbaar