Je Proximus-pakket via bpost

Wacht je op een Proximus-product?

  • Vervangend product: de dag na je bestelling, als je belt voor 22 uur (maandag tot vrijdag).
  • Nieuw product: 3 dagen na je bestelling.

Proximus doet zijn uiterste best om een snelle levering te garanderen. De huidige context kan echter leiden tot vertragingen bij de levering.

Je ontvangt een bevestingsmail van Bpost waarmee je de levering kunt volgen. Let op: Het kan 24 uur duren voordat je pakket zichtbaar is op de bpost-website.

  1. Zoek in de bevestigingsmail van Bpost de barcode op (bv. 323212031559965193411234).
  2. Surf naar de bpost-websiteNieuw venster.
  3. In het veld Barcode, geef je barcode in en in het veld Postcode, geef je postcode in (bv. 1000). Druk op de rode pijl ernaast.
  4. Je ziet nu de status van je zending bovenaan. Klik op Track & Trace activiteit voor meer informatie.

     

Heb je ervoor gekozen om bij je thuis te worden afgeleverd of bij een afhaalpunt?

Bij jou thuis: bpost levert bij jou aan huis. Niet thuis? Dan ontvang je een briefje in de bus met meer instructies. 

In een afhaalpunt: Haal je toestel af in het gekozen Bpost-afhaalpuntNieuw venster.