×
×

Premium Club of Bizz Club-punten sparen

Als lid van Premium Club of Bizz Club ontvangt u automatisch punten en bonuspunten.
U kunt via MyProximus deze punten en hun geldigheid raadplegen.

U kunt zich niet meer inschrijven voor Premium Club of voor Bizz Club.

Bent u al lid? Uiteraard kunt u verder punten sparen of inruilen.
Bedrijven met meer dan 10 medewerkers kunnen hun Bizz Club-punten inruilen tot en met 31 januari 2019.

Punten

U ontvangt 3 punten per euro (zonder btw) op elke nieuwe Proximus-factuur of ‑aanrekening. Maximum 5 dagen later verschijnen uw punten automatisch in MyProximus.

Facturen en aanrekeningen van vóór uw inschrijving op Premium Club of Bizz Club komen niet in aanmerking voor punten.

Bonuspunten

U ontvangt automatisch bonuspunten in MyProximus bij de activering van een bepaalde dienst of product of bij speciale acties via e-mail. U ontvangt de bonuspunten maximaal 2 maanden later.

Bij aankoop van een toestel in een Proximus Center of via proximus.be, hebt u recht op 3 bonuspunten voor elke euro (zonder btw). Stuur ons daarom het aankoopbewijs en uw lidnummer op, met behulp van MyProximus (via app of via web). U moet ingeschreven zijn op MyProximus en beheerder van uw account zijn. Ga als volgt te werk:

  1. Via de app? Tik in de MyProximus-app op Meer, dan op Premium Club of Bizz Club en vervolgens op Mijn gegevens.
    Via de website? Klik op onderstaande knop en meld u aan.
    Bekijk uw lidnummer
  2. Uw lidnummer van 15 cijfers verschijnt.
  3. Mail ons uw lidnummer, samen met het aankoopbewijs, naar club@proximus.com.
  4. De punten verschijnen maximum 2 maanden na ontvangst automatisch in MyProximus.

Geldigheid

U kunt uw punten raadplegen; ze blijven 2 jaar geldig. Het is niet mogelijk om deze vervaldatum te verlengen.
Als er punten bijna vervallen, kunt u deze inruilen of wegschenken.

Heeft deze info u geholpen?

Dank u

Heb je een vraag?

Stel ze aan een van onze medewerkers. Maak een keuze: