×
×

Een klacht indienen via telefoon of per e-mail

Bent u niet akkoord met een bedrag op uw factuur of aanrekening? Hebt u een aanhoudend technisch probleem? Vindt u in onze online oplossingen geen antwoord, dan helpen we u graag verder via de telefoon aan of via e-mail.

Pak het efficiënt aan

Doorloop eerst online een paar stappen. Zo weten we wie u bent en wat uw probleem is. Op die manier volgt de juiste persoon uw telefoontje of e-mail op:

  1. Ga naar onze contactpagina.
  2. Geef uw telefoonnummer op.
  3. Klik op de omschrijving die het best uw vraag of probleem omschrijft.
  4. Ziet u Een specifieke vraag? Scroll dan verder naar beneden.
  5. Kies hoe u ons wilt contacteren:
    • Per telefoon? Klik dan op Bel ons en vul in met welk nummer u ons belt. Belt u ons met dat nummer binnen de 15 minuten op 0800 22 800, dan is het niet meer nodig het telefonisch keuzemenu (druk 1 voor …) te doorlopen. U krijgt meteen de juiste persoon aan de lijn.
    • Per e-mail? Klik op Mail ons, kijk uw telefoonnummer na en vul uw e-mailadres in. Omschrijf zo precies mogelijk uw vraag. U kunt ook een bijlage toevoegen. Met al deze gegevens, komt uw e-mail bij de juiste persoon terecht.

Zo wordt uw probleem het snelst verholpen.

Lees ook dit

Of u nu een bedrag betwist of een technisch probleem aankaart, er zijn enkele afspraken van toepassing.

Een bedrag betwisten

Hoe kunt u het betrokken bedrag terugbetaald krijgen?

  • Hebt u de betrokken factuur of aanrekening nog niet betaald? Goed nieuws, want u moet, als uw betwisting is ingediend, enkel het niet-betwiste bedrag betalen (behalve als het gaat om betaalnummers, betaalsms'en, diensten door derden of mobiele betalingen).
    • Blijkt uw betwisting gegrond, dan brengen we het betwiste bedrag in mindering als een bedrag in uw voordeel.
    • Blijkt uw betwisting niet gegrond, ontvangt u een bericht dat u het bedrag alsnog dient te betalen.

    NB: Betaalt u normaal gezien via domiciliëring en is de betrokken factuur of aanrekening nog niet ter betaling aangeboden bij uw bank? Neem dan contact op met onze klantendienst. Is de betalingsopdracht reeds doorgegeven? Contacteer uw bank.
  • Hebt u uw factuur of aanrekening al betaald? Blijkt uw betwisting gegrond, dan brengen we het betwiste bedrag in mindering als een bedrag in uw voordeel op uw volgende aanrekening, of, voor zakelijke klanten, via een creditnota.
Een technisch probleem aankaarten

Wanneer u contact hebt met onze technische dienst, zoeken we samen met u naar een oplossing. Het kan zijn dat we u voorstellen dat een technicus ter plaatse komt om het probleem op te lossen. U kunt uw afspraak met een technicus zelf nakijken en beheren.

In een Proximus Center in uw buurt kunt u niet terecht met uw vraag over uw factuur of aanrekening, noch met uw technische vragen. Bellen of e-mailen is dus de beste oplossing.

Heeft deze info u geholpen?

Dank u

Heb je een vraag?

Stel ze aan een van onze medewerkers. Maak een keuze: