Ga direct naar de hoofdinhoud
×
×

Een kopie of een duplicaat van je factuur?

Ben je een factuur of aanrekening kwijt? Je kunt een kopie terugvinden of een dubbel aanvragen. Hoe je te werk gaat, hangt af van hoe je het document normaal gezien ontvangt:

  • Ontvang je je factuur of aanrekening digitaal?

    Ontvang je normaal gezien je factuur of aanrekening als een pdf-document, toegestuurd via sms, via e-mail of via Zoomit? Dan vind je altijd het origineel (= de rechtsgeldige digitale versie) van de factuur of aanrekening terug in MyProximus. Je kunt deze afdrukken of digitaal opslaan. Kijk hoe je kunt een kopie opzoeken in MyProximus.

  • Ontvang je je factuur of aanrekening op papier?

    Ontvang je normaal gezien je factuur of aanrekening per post? Dan zijn er 2 mogelijkheden, afhankelijk van wat je nodig hebt:

    • Heb je een kopie nodig? Een digitale kopie (een pdf met daarop diagonaal vermeld Informatie)  kun je opzoeken in MyProximus. Kijk hoe je een kopie  kunt opzoeken in MyProximus.

    • Heb je een duplicaat nodig, d.w.z. een rechtsgeldige kopie (zonder een diagonale vermelding Informatie), bijvoorbeeld voor je boekhouding? Vraag dan om een duplicaat per post op te sturen. Kijk hoe je een duplicaat kunt aanvragen.

Een kopie opzoeken in MyProximus

Je kunt een digitale versie van je factuur of aanrekening, opzoeken en downloaden via MyProximus. Volg de procedure om je facturen of aanrekeningen te raadplegen en je hebt meteen het document. Zoek je een ouder document dan je ziet in de lijst? Vraag dan een duplicaat aan. Kijk hoe je een duplicaat kunt aanvragen.

Opgelet! Deze digitale versie van je factuur of aanrekening bevat enkel een samenvatting van je verbruik. Er staan geen details van je telefoon-, sms-of surfverkeer op.
Wil je bv. toch weten wie je wanneer gebeld hebt? Dan kun je je verbruik raadplegen via MyProximus (enkel via de website).

Een duplicaat aanvragen

Je kunt een rechtsgeldig duplicaat van je factuur of aanrekening aanvragen. Neem hiervoor contact op per chat of per telefoon. De verzending neemt tot 10 werkdagen in beslag.

Opgelet! Deze papieren versie van je factuur of aanrekening bevat enkel een samenvatting van je verbruik. Er staan geen details van je telefoon-, sms-of surfverkeer op.
Wil je bv. toch weten wie je wanneer gebeld hebt? Dan kun je je verbruik raadplegen via MyProximus (enkel via de website).

Heb je een vraag?

Stel ze aan een van onze medewerkers. Maak een keuze: