×
×

Fixed Mobile Unification

Contacteer mij

Gsm's geïntegreerd in uw communicatieplatform

Alle functionaliteiten van uw telefooncentrale op uw mobiele toestellen

Goed evenwicht tussen werk en privé

Werkgever betaalt als de medewerker is ingelogd. In alle andere gevallen betaalt de medewerker zelf

Professionele nummerweergave op uw eigen mobiele toestel

Kostefficiënte oplossing, geen (extra) DECT- of wifi-infrastructuurkosten

Eén bedrijfsvoicemail voor mobiel en vast telefoonverkeer

img

Demo

Schrijf u in voor de gratis demo door een Proximus-expert

Standaarddemo

Zie meerZie minder

Basisfuncties van een smartphone uitgerust met de FMU-dienst:

  • Beheer van uw oproepen voor een beter werk/privé evenwicht
  • Gebruik van de voicemail van de telefooncentrale en gsm
  • Weergave uniek nummer, …

Demo

Uitgebreide demo

Zie meerZie minder

Functies van de FMU-dienst geïntegreerd in een telefooncentrale:

  • Oproepen doorschakelen
  • Verkorte nummers
  • Aanwezigheidsindicatie
  • Opnemen van een oproep op softphone (via computerscherm)
  • Voicemail afgeleverd op e-mail, …

Demo

Enterprise Switch

Wanneer u geen telefooncentrale hebt, is Enterprise Switch de ideale oplossing. Gemakkelijk te beheren via een web- of mobiele app.

Klantenverhalen

Scania Belgium optimaliseert de mobiliteit en communicatie van haar werknemers 

Scania Belgium, leverancier van transportoplossingen, was op zoek naar een oplossing om de mobiliteit en communicatie van haar medewerkers in en gebouwen, garages, werkplaatsen en onderweg te optimaliseren. Met Fixed Mobile Unification heeft Scania Belgium de convergentie en eenmaking van vaste en mobiele bedrijfstelefonie in de Benelux georganiseerd.

Brussels Expo en de nood aan nieuwe vormen van telefonie

Expo is niet weg te denken uit het landschap van de grote beurzen en evenementen in België. Van (tele)- communicatie tot mobiliteit: een totaalaanpak dringt zich op om klanten, exposanten en bezoekers tevreden te stellen.

Brussels Expo

CHU Charleroi

Vaste en mobiele telefonie combineren: hoe ISPPC elke oproep beantwoordt.

Bisnode kiest voor Cloudbond en Fixed Mobile Unification

Toen smart data-expert Bisnode het Nieuwe Werken wilde invoeren, botste het bedrijf al snel op een probleem: zijn telefooncentrale was volledig achterhaald. De oplossing lag in de samenvoeging van hun vaste en mobiele telefonie.

Contacteer ons

Onze medewerkers staan klaar om u te helpen!