Versterk de band met uw klanten en medewerkers

  • Verbeterde tevredenheidsscore
  • Beheer van grote hoeveelheden interacties
  • Verhoogde loyaliteit aan uw bedrijf
  • Gemakkelijke toegang tot informatie

Voeg meerwaarde toe aan al uw touchpoints

In een competitieve omgeving waar consumenten actief hun ervaringen delen op sociale media, wordt het vervullen van hun verwachtingen essentieel om te zorgen voor tevredenheid en loyaliteit. We begrijpen het belang van het creëren van hoogwaardige digitale interacties, het aanbieden van tools voor vlotte communicatie en directe feedback.

Door te focussen op klant- en medewerkerstevredenheid, ondersteunen we u bij het creëren van een uitzonderlijke ervaring en helpen we uw reputatie als klantgericht bedrijf te versterken.

Stéphanie De witte, Product Manager Business Messaging

Oplossingen

Contactcenter in de cloud

Volledig gevirtualiseerd platform dat operators in staat stelt om callcenter-teams te beheren, ongeacht hun locatie.

  • Flexibele en schaalbare dienstverlening
  • Integratie van telefonie, sociale media en meer
  • Verbeterde kwaliteit van dienstverlening en een gepersonaliseerde aanpak

Chat- & voicebot services

Vragen van uw klanten en medewerkers kunnen op elk moment naar voren komen. Bots helpen u om ze efficiënt aan te pakken.

  • 24/7 aanwezigheid voor uw klanten en medewerkers
  • Snellere informatieafhandeling
  • Meer tijd om te besteden aan complexe verzoeken

Sociale Interactieplatforms

Centraliseer binnenkomende klantenverzoeken van verschillende sociale media in één enkele interface.

  • Integratie met CRM en chatbots
  • Automatisering van FAQ flows
  • Streaming van repetitieve taken

Business TV

Alles-in-één combinatie van tv-diensten, signage en communicatieplatform, ideaal voor o.a. de horeca- en gezondheidssector.

  • Meer dan 65 tv-kanalen
  • Schaalbaar en flexibel oplossing
  • Integratie van apps van derden en interne apps

Internetpacks voor medewerkers

Draag bij aan het privé-internetabonnement van uw medewerkers, zodat zij kunnen genieten van kwalitatieve en betrouwbare connectiviteit.

  • Een fiscaal voordelig salarisalternatief
  • Ideaal voor thuiswerken
  • Gemotiveerde en betrokken medewerkers

Rich Communication Services (RCS)

Communiceer via aangepaste, gepersonaliseerde en geautomatiseerde berichten, inclusief verrijkte content inhoud.

  • Verminderde werklast voor klantenservice
  • Eenvoudig in gebruik en beheer
  • Creatief communicatiekanaal

Klantenverhalen

"Met ons nieuwe contactcenter in de cloud hoeven operators niet langer apart naar telefoon, e-mail, SharePoint of andere bronnen te kijken. Alles komt samen op één platform."

Lode Schrauwen, ICT Head of Service bij De Watergroep

Lees meer

"Dankzij chatbots is de doorlooptijd voor ziekteverzuim gedaald van 8 uur naar 28 minuten."

Kelly De Regge, Mid-Office manager bij Start People

Lees meer

"We zijn bezig met het verder integreren van WhatsApp binnen onze klantenservice, na een succesvolle uitrol in de gezondheidszorg."

Nicolas Van Kerschaver, director bij digitization at Liantis

Lees meer

"Onze digitale schermen zijn een belangrijke bron van informatie voor onze gasten en bieden extra entertainment."

Sebastien Momerency, Commercial Director Plopsa Group

Lees meer

"Internet Packs stellen ons in staat om medewerkers een snelle en betrouwbare verbinding aan te bieden die hun gezin ook kan gebruiken."

Marc Senterre, Directeur Informatica bij Prayon

Bekijk de video Nieuw venster

"Bij de communicatie rond voorschotfacturen is Proximus erin geslaagd de robot oproep zeer creatief te implementeren. Dat kon geen enkele andere partij op de markt aanbieden."

Sabine D'haen, Director Billing & Collections bij Luminus

Lees meer

Vragen over voordelen in natura?

Een privé-internetabonnement wordt beschouwd als een voordeel in natura door uw werknemers. Als u dit voordeel en de waarde ervan vermeldt op de loonstrook van uw werknemer, kan u de betaling voor het internetabonnement volledig aftrekken. Onze Pack for Employee oplossing is goedgekeurd door de belastingdienst en de Rijksdienst voor Sociale Zekerheid.

Er bestaan diverse soorten voordelen in natura waaronder bedrijfswagen, bijdrage in gas- en elektriciteitskosten, enz. Een privé-internetabonnement is een van de populairste voordelen in natura. Het aanbieden van dergelijke voordelen aan uw werknemers kan helpen om nieuw talent aan te trekken en te behouden, en daarnaast uw reputatie als werkgever te versterken.

Vragen over hoe u de klanttevredenheid kunt verhogen?

Business TV is een oplossing die is ontworpen voor situaties waarin u meerdere TV's wilt aansluiten, meestal in de horeca- en gezondheidssector. Met meer dan 60 kanalen biedt Business TV kijkers een vergelijkbare ervaring als residentiële TV. Bovendien ondersteunt het platform gepersonaliseerde informatiekanalen, waaronder TV's fungeren als Digital Signage-schermen. Denk bijvoorbeeld aan weersvoorspellingen, dienstregelingen van het openbaar vervoer, activiteitenprogramma's of cafetariamenu's. Zelfs apps van derden kunnen we geïntegreerd worden om de klantervaring te verbeteren.

Voicebots maken gebruik van spraakherkenning en modellen voor natuurlijke taalverwerking. Het belangrijkste voordeel dat zij bieden, is gespreksautomatiseringvia van een eenvoudig en gestructureerd gespreksmodel. Over het algemeen zijn er twee manieren waarop u ze kunt inzetten: inbound-gesprekken afhandelen of outbound-gesprekken voeren.

  • Inbound
    Bij inkomende gesprekken herkennen voicebots de aard van de vragen en sturen ze mensen naar het juiste kanaal voor de benodigde informatie. Ze kunnen ook direct antwoorden geven op veelgestelde vragen. In dit geval kunnen voicebots automatisch vragen en klantinformatie registreren in uw bedrijfsapplicaties.
  • Outbound
    In het geval van outbound-gesprekkenbellen voicebots automatisch klanten bellen om bevestigingen, herinneringen te geven, of om hen keuzes te laten maken uit verschillende aangeboden opties.

Ja, dat kan. Conversational messaging op elk tekstkanaal, zoals sms, WhatsApp, RCS, messenger, webchat, waarbij u digitale kanalen combineert met persoonlijk contact, is een ideale manier met klanten om te gaan. U kunt niet alleen chatgesprekken gemakkelijker automatiseren, maar ook inkomende vragen moeiteloos doorsturen naar de juiste persoon , zelfs zonder de infrastructuur van een contactcenter. Conversational messaging kan tevens effectief worden ingezet voor uitgaande communicatie om klanten te bereiken of om interacties met medewerkers aan te gaan.

Klassieke software voor contactcenters wordt lokaal geïnstalleerd op bedrijfscomputers en servers, terwijl cloudgebaseerde software wordt gehost op de servers van de provider en toegankelijk is via een webbrowser. Een contactcenteroplossing in de cloud biedt aanzienlijke flexibiliteit, betrouwbaarheid en veiligheid, en maakt real-time toegang tot systemen en gegevens mogelijk vanaf verschillende apparaten, waar ter wereld u zich ook bevindt. Bovendien zorgt het voor snelle en eenvoudige integratie met bedrijfsapplicaties zoals CRM, ERP en chatbots. Kortom, minder overhead, minder afhankelijkheid van IT en meer mogelijkheden dan een traditioneel contactcenter.

ICT creëert kansen

Het overtreffen van de verwachtingen van uw klanten en medewerkers vereist flexibiliteit van zowel uw organisatie als uw ICT-infrastructuur. Naast een waaier aan oplossingen voor professioneel beheer, ondersteunt Proximus u bij de transformatie van uw bedrijf.