Betere dienstverlening voor senioren dankzij voicebot

Gepubliceerd op 09/12/2020 in Klantenverhalen

Betere dienstverlening voor senioren dankzij voicebot

Steeds meer organisaties ontdekken de mogelijkheden van artificiële intelligentie. AG Insurance besliste om een voicebot te installeren op Phil at Home, hun digitaal dienstenplatform voor senioren.

Senioren die zo lang mogelijk zelfstandig thuis willen blijven wonen, zijn gebaat met extra ondersteuning thuis. Met Phil at Home, een digitaal dienstenplatform specifiek gericht op de oudere generatie, tracht AG zo goed mogelijk in te spelen op deze nood. Om hun platform gebruiksvriendelijker te maken voor de niet-digitale senioren doet AG beroep op een voicebot die Proximus ontwikkelde.

Bekijk de video

Bent u op zoek naar een chat- of voicebot voor uw organisatie?

Neem contact met ons op Nieuw venster

One

One is het ICT-vakblad van Proximus voor CIO’s en ICT-professionals van grote en middelgrote ondernemingen. 

Andere artikels van One