In drie stappen naar een empathisch contactcenter
Gepubliceerd op 17/05/2022 in Solution nieuws
Een geweldige klantenervaring ontstaat wanneer de klant voelt dat u om hem geeft. Proximus begeleidt ondernemingen in drie stappen naar een empathisch contactcenter en een grotere klantentevredenheid.
68% van de klanten verwacht dat merken empathie tonen, maar slechts 37% van de bedrijven realiseert dat ook effectief. Proximus werkte daarom een driestappenplan uit voor uw contactcenter. Dat start met de basisverwachtingen van de markt en zoomt daarna in op digitale aanwezigheid. Tot slot spitsen we ons toe op technieken rond emotionele betrokkenheid, met als doel een ervaring te creëren die de verwachtingen van de klant overtreft. Benieuwd hoe uw contactcenter bijdraagt tot een memorabele klantenervaring?
Bekijk dan hier onze webinar. U ontdekt tevens de mogelijkheden van het Genesys Cloud-contactcenter in combinatie met Proximus’ kennis van innovatieve telecom- en IT-diensten om uw contactcenter naar een hoger niveau te tillen.
Wij begeleiden u van A to Z in de implementatie van uw contact center in lijn met de verwachtingen en noden van uw organisatie.
De ervaringen met een contactcenter en andere kanalen zoals websites en klantenportalen bepalen voor een groot deel de totale klantenervaring. Hoe kan u de hoge verwachtingen van uw klanten inlossen?
One
One is het ICT-vakblad van Proximus voor CIO’s en ICT-professionals van grote en middelgrote ondernemingen.