HR webinar

Gepubliceerd op 22/10/2021 in Webinars

Webinar

Op aanvraag

HR webinar

Na twee lockdowns en een nog steeds actieve pandemie ligt het bewijs op tafel: CEOs en HR managers bevestigen dat hybride werken de hoeksteen vormt van het Nieuwe Normaal.

Maar wat verwachten uw medewerkers van dat hybride werken? Waar ligt het juiste evenwicht tussen face-to-face en digitaal? Hoe gaan we efficiënt samenwerken met oog voor ieders welzijn? En ook: kent u al de beste ICT toepassingen om deze transformatie te ondersteunen?

Dat zijn enkele van de vragen die we samen met verschillende HR professionals willen beantwoorden op het Employee Experience webinar op 18 november.

Deze onderwerpen komen alvast aan bod:

  • Hybride communicatie en samenwerking : de belangrijkste lessen na 18 maanden intensief remote samenwerken.
  • Versnelling van de digitale transformatie: welke tools, welke platformen en welke praktijken beantwoorden aan de verwachtingen en noden van de medewerkers na deze eerste fase van geleidelijke terugkeer naar het kantoor?

Er is voldoende tijd om ook uw uitdagingen en opmerkingen te bespreken met de HR- en IT-experten tijdens het live vraag- en antwoordmoment na de presentatie.

Kijk nu Nieuw venster

Proximus team

Proximus houdt u op de hoogte van de laatste nieuwtjes en trends voor ICT-professionals

Andere artikels van Proximus team