Customer Innovation: waarom de klant centraal staat in bedrijfsinnovatie

door One magazineVoor u gelezen12/03/2016

Customer Innovation: waarom de klant centraal staat in bedrijfsinnovatie

Comments

Marion Debruyne is burgerlijk ingenieur en behaalde een master in Marketing Management en een PhD in Toegepaste Economie. Na haar functies als Director van de master-programma’s en Programme Director van de Product Management executive course, is ze sinds vorig jaar Dean van Vlerick. Zij was eerder ook verbonden aan de Wharton School, Kellogg Graduate School of Management en Goizueta Business School. Debruyne zetelt tevens in de raad van bestuur van Kinepolis en Recticel.

Waarover gaat het?
Voor nog (te) veel ondernemingen zijn innovatie en klantgerichtheid tegenpolen die haast onmogelijk te verzoenen zijn. Nochtans zijn de meest succesvolle bedrijven tegenwoordig net diegene die er wél in slagen om deze twee factoren in hun bedrijfsmodel te verweven. Marion Debruyne reikt in dit boek de tools en methodes aan om zowel uw klant centraal te stellen als innovatief uit de hoek te komen.

Waarom moet u dit lezen?
Marion Debruyne stelt in dit boek de methodologie ‘Connect – Convert – Collaborate’ voor en de juiste manieren om deze te implementeren. Zo kunnen ondernemingen slagkrachtig innoveren én een marktgerichte strategie opbouwen.

Over het boek
“Had ik aan mijn klanten gevraagd wat ze wilden, ze hadden waarschijnlijk ‘snellere paarden’ geantwoord.” Deze beroemde quote van Henry Ford – waarvan het overigens twijfelachtig is of hij dit ooit wel gezegd heeft – had eigenlijk al lang tussen de plooien van de geschiedenis moeten verdwenen zijn, stelt Marion Debruyne.

Meer nieuws over:

Geef je mening over dit news

Wil je je mening delen of een commentaar posten?

Log je in via facebook.

Nieuws filtering op :

Contacteer ons

Onze medewerkers staan klaar om u te helpen!

Contacteer ons