Koppel uw bedrijfsapplicaties aan uw telefonie

Gepubliceerd op 23/05/2020 in Inspireren

Door uw bedrijfsapplicaties te integreren in uw telefooncentrale werken uw medewerkers efficiënter en bieden ze uw klanten een perfecte klantervaring. Ontdek hoe u door uw bedrijfsapplicaties te integreren in uw telefooncentrale uw bedrijfsprocessen vereenvoudigt, versnelt en digitaliseert.

Koppel uw bedrijfsapplicaties aan uw telefonie

Digitalisering via één geïntegreerd platform

Software-as-a-Service (SaaS)-oplossingen zijn heel populair. Volgens Gartner heeft een gemiddeld bedrijf er 12 tot 15 van. Denk aan CRM- of ERP-tools in de cloud. Integreert u ze in uw telefonieoplossing? Dan is alles bereikbaar vanaf één platform en hebben uw medewerkers vanop om het even welk toestel (laptop, pc, tablet, softphone, smartphone) altijd en overal toegang tot het digitale dossier van uw klanten.

Eenvoudig klantenbeheer met CloudCTI

Als alles geïntegreerd is, biedt u uw klanten een aangename end-to-end ervaring. CloudCTI is een software in de cloud die computer en telefonie integreert (Computer Telefonie Integratie - CTI) en verbindt om het even welke klantendatabase, CRM- of ERP-toepassing met om het even welke telefooncentrale van Proximus.

Bij een inkomende oproep kan op basis van het weergegeven telefoonnummer een klantendossier automatisch geopend worden. Uw medewerker ziet in één oogopslag alle voorbije contacten met de klant en welke acties ondernomen werden. Zo kan hij gericht inspelen op zijn of haar vraag: checken van voorraad, hoe zit het met de levertijd, welke openstaande facturen zijn er nog, … Ideaal om uw klant in één gesprek van a tot z verder te helpen.

Uw klanten nog beter bereiken

Met een geïntegreerde telefonie oplossing combineert u realtime communicatiemogelijkheden zoals sms, telefonie en video met zakelijke toepassingen zoals Salesforce en callcenter-toepassingen. Zo kan u al uw communicatie met uw klanten in uw eigen omgeving integreren.

Snel en efficiënt samenwerken met Rainbow™

Uw medewerkers zijn nu mobieler, communiceren en werken samen met collega's, klanten, leveranciers,... op heel uiteenlopende manieren. Hierbij maken ze gebruik van digitale samenwerkingsmogelijkheden.

Rainbow™ is een cloud-gebaseerd Unified Communications (UCaaS) platform dat telefoon-, web- en videoconferenties, instant messaging (chat) & discussiegroepen (chat groups), aanwezigheid, scherm- en bestands-uitwisseling biedt, allemaal gesynchroniseerd op meerdere toestellen (telefoon, smartphone, softphone op laptop, tablet, computer).

Met Rainbow™ integreert u al deze samenwerkingstools samen met uw Forum 700(0) telefooncentrale in één systeem. Handig voor uw collega’s om in een vingerknip om te schakelen en snel en efficiënt met elkaar te overleggen. Waar, wanneer en hoe ze zelf willen.

Rainbow™-licenties 1 maand gratis. Meer info

Integreer uw bedrijfsapplicaties in uw telefooncentrale.

Ontdek hoe

Ontdek in de video hoe u uw bedrijfscommunicatie kunt optimaliseren.

Hoe kunnen wij helpen bij de integratie van uw applicaties?

Alle Proximus-telefooncentrales (on-site, cloud of hybride) kunnen worden gekoppeld aan uw bedrijfsapplicaties. Deze kunnen worden beheerd door uw IT-afdeling of door Proximus, ze kunnen lokaal of in de cloud draaien.

Met een cloud telefooncentrale of een hybride telefooncentrale profiteert u dan weer van de voordelen van de cloud. Uw werknemers in al uw vestigingen, op afstand, onderweg of thuis genieten via de cloud van alle communicatie- en samenwerkingstools van uw bedrijf.

Neem contact op met Proximus en ontdek wat het beste bij uw behoeften past.

Twijfelt u bij de keuze van uw telefooncentrale? Contacteer dan één van onze experts.

Contacteer ons

Experts

Onze experten houden u op de hoogte van de laatste nieuwtjes en trends voor ICT professionals.

Andere artikels van Experts