Veelgestelde vragen over MyProximus Enterprise
MyProximus Enterprise: hét digitaal platform voor het beheer van al je Proximus-bedrijfsproducten, de analyse van je telecomkosten en een snelweg naar support. Laat je organisatie hybride werken dankzij onze digitale tools.
MyProximus Enterprise: het bedrijfsportaal
Beheer je bedrijfsproducten in een veilige omgeving en kom direct in contact met het juiste team bij vragen of problemen.
Aan de slag!
- Inschrijven op MyProximus Enterprise
- Aanmelden op MyProximus Enterprise
- Veilige toegang tot MyProximus Enterprise
- Meer dan 1 account voor MyProximus?
Wat wil je doen?
Digitale tools via MyProximus Enterprise:
- Beheer je oproepen met Call Connect
- Fixed Mobile Unification (FMU) beheren
- De routering van je nummers beheren
- Voice Continuity beheren
Lukt het niet?
- Krijg je een foutmelding of loopt het wat stroef?
Aan het einde van elk onderwerp in de bovenstaande categorieën vind je een oplossing voor de meeste problemen. Doorloop daarom zeker alle stappen. - Je ziet niet alle of je ziet verkeerde abonnementen of gsm-nummers in MyProximus Enterprise?
Voeg de ontbrekende of correcte producten toe. - Geen toegang tot de MyProximus-app?
In de app vind je enkel je persoonlijke abonnementen . In MyProximus Enterprise, via de website, vind je alle telecomabonnementen voor je bedrijf. - Heb je administratieve of technische assistentie nodig?
Maak een support ticket aan via MyProximus Enterprise om vlot in contact te komen met onze klantendienst.
Niet gevonden wat je zocht?
MyProximus-app voor werknemers
Komt je werkgever tussen in je mobiel abonnement? Gebruik dan de MyProximus-app om je eigen verbruik, opties, enz. te raadplegen.
Aan de slag!
- De MyProximus-app downloaden
- Inschrijven op MyProximus
- Aanmelden op MyProximus
- Meer dan 1 account voor MyProximus?
Controleer je uitgaven in één oogopslag:
- Toelichting bij je factuur
- Het verbruik van je werk-gsm nagaan
- Betaal je factuur via de MyProximus-app
- Betaalnummers, -sms'en, derde diensten
Handige diensten voor werknemers:
Lukt het niet?
- Krijg je een foutmelding of loopt het wat stroef?
Aan het einde van elk onderwerp in de bovenstaande categorieën vind je een oplossing voor de meeste problemen. Doorloop daarom zeker alle stappen. - Je ziet niet alle of je ziet verkeerde abonnementen of gsm-nummers in MyProximus?
Voeg de ontbrekende of correcte producten toe. - Kan je geen mobiele opties bestellen?
Enkel als de beheerder je rechten heeft gegeven om betalende opties te bestellen, kun je dit zelf doen via de MyProximus-app. - Is het verbruik niet correct of ontbreken er opties in de MyProximus-app?
In bepaalde gevallen is het verbruik niet up-to-date . Raadpleeg je werkgever over de specifieke inhoud van de bundel van je werk-gsm .
Niet gevonden wat je zocht?
Factuur en verbruik
Dankzij MyProximus Enterprise heb je een digitaal overzicht van je facturen en maak je gedetailleerde analyses van het verbruik.
Je bedrijfsuitgaven onder controle:
- Toelichting bij je factuur
- Facturen raadplegen en analyseren
- Je verbruik nakijken
- Betaalnummers, -sms'en, derde diensten