Veelgestelde vragen over MyProximus Enterprise

MyProximus Enterprise: hét digitaal platform voor het beheer van al je Proximus-bedrijfsproducten, de analyse van je telecomkosten en een snelweg naar support. Laat je organisatie hybride werken dankzij onze digitale tools.

 MyProximus Enterprise: het bedrijfsportaal

Beheer je bedrijfsproducten in een veilige omgeving en kom direct in contact met het juiste team bij vragen of problemen.

 
Aan de slag!
Wat wil je doen?
Digitale tools via MyProximus Enterprise:
Lukt het niet?
  • Krijg je een foutmelding of loopt het wat stroef?
    Aan het einde van elk onderwerp in de bovenstaande categorieën vind je een oplossing voor de meeste problemen. Doorloop daarom zeker alle stappen.
  • Je ziet niet alle of je ziet verkeerde abonnementen of gsm-nummers in MyProximus Enterprise?
    Voeg de ontbrekende of correcte producten toe.Nieuw venster
  • Geen toegang tot de Proximus+ app?
    In de app vind je enkel je persoonlijke abonnementenNieuw venster . In MyProximus Enterprise, via de website, vind je alle telecomabonnementen voor je bedrijf.
  • Heb je administratieve of technische assistentie nodig?
    Maak een support ticketNieuw venster aan via MyProximus Enterprise om vlot in contact te komen met onze klantendienst.
Niet gevonden wat je zocht?

 Proximus+ app voor werknemers

Komt je werkgever tussen in je mobiel abonnement? Gebruik dan de Proximus+ app om je eigen verbruik, opties, enz. te raadplegen.

 
Aan de slag!
Controleer je uitgaven in één oogopslag:
Handige diensten voor werknemers:
Lukt het niet?
Niet gevonden wat je zocht?