Ga direct naar de hoofdinhoud
×
×

Abonnementen opzeggen

Het spijt ons je te zien gaan…

Voldoen je Proximus-producten niet langer aan je behoeften? Heb je technische problemen? Neem contact op met onze klantendienst, we zoeken samen naar een gepaste oplossing.

Contacteer onze klantendienst

Wijzig je abonnement gratis

Wist je dat je jouw pack, mobiel, internet en vaste lijn abonnement gratis kan wijzigen? Neem een kijkje op onze productpagina's en ontdek welke abonnementen je beter passen!

Via de MyProximus app kan je tv-opties toevoegen, je mobiel abonnement aanpassen of extra data toevoegen.

Het beste pack voor jou?

Als je jezelf afvraagt welk pack beter bij je zou passen, kan je eerst onze gratis test doen!

Hoe kan je jouw opties of abonnement opzeggen?

Wil je toch je abonnement opzeggen? Het spijt ons dat te horen, maar we zullen het voor je regelen. Vertel ons of je een residentiële of een professionele klant bent en volg de stappen.

Residentiële klant

Mijn abonnement opzeggen

Om opties of je abonnement op één of meerdere producten voor Mobiel, Internet, Vaste lijn of Televisie op te zeggen, gebruik je MyProximus account.

  • Je kan de extra opties (bv. TV-opties, Norton Security, …) onder elk gerelateerd product configureren op de pagina "Mijn Producten".
  • Om één of meerdere abonnementen op Mobiel, Internet, Vaste lijn of Televisie op te zeggen, klik je op ‘Uw abonnement opzeggen’ onderaan de pagina "Mijn Producten".

MyProximus

Professionele klant

Mijn abonnementen opzeggen

Als professionele klant beschikt u over verschillende manieren om uw abonnement op te zeggen.

Uw abonnement opzeggen

Heb je een vraag?

Stel ze aan een van onze medewerkers. Maak een keuze: