Een domiciliëring aanvragen, wijzigen of stopzetten

Betaal uw factuur of aanrekening met een domiciliëring. Wij regelen uw aanvraag of wijziging met uw bank.

Een domiciliëring aanvragen

  1. Log in en vul uw bankrekeningnummer (IBAN) in.
  2. Controleer of de juiste nummers aangevinkt staan: vink eventueel de facturen of aanrekeningen uit die u niet wilt domiciliëren.
    • U kunt elk gsm-nummer apart domiciliëren, tenzij het om een gsm in een Pack gaat.
    • Hebt u maandelijks meer dan één factuur of aanrekening voor uw Pack, vaste lijn, internet of tv? In dat geval geldt een domiciliëring voor al die documenten.
  3. Klik op Bevestig.

Na ontvangst regelen wij uw aanvraag rechtstreeks met uw bank.

Wanneer is uw domiciliëring actief?
Van het moment dat op uw factuur of aanrekening staat: "Uw financiële instelling wordt verzocht om dit bedrag …", heeft uw bank de domiciliëring geactiveerd. Staat dit er nog niet op, moet u de factuur of aanrekening nog handmatig betalen.

Een domiciliëring wijzigen of stopzetten

Neem telefonisch contact op met onze klantendienst en houd uw factuur of aanrekening bij de hand.


Heeft deze info u geholpen?


In the community

Meer

Forum

Geen antwoord gevonden? Vraag het onze community waar klanten en experts elkaar helpen.

Forum

Meer

Forum

Geen antwoord gevonden? Vraag het onze community waar klanten en experts elkaar helpen.

Forum