Proximus Assistant

Je assistent via chat en telefoon

Verbeterde klantenervaring

Vaarwel ingewikkelde telefoonmenu's. Onze Proximus Assistant maakt gebruik van spraakherkenningstechnologie om jouw vraag te begrijpen en persoonlijk te beantwoorden.

24/7 beschikbaar

Dankzij Proximus Assistant krijg je meteen ondersteuning, dag en nacht beschikbaar, zonder wachtrijen.

Snelle en gemakkelijke oplossing

Onze Proximus Assistant beantwoordt jouw vraag onmiddellijk. Complexe situatie? Dan word je snel doorverbonden met een collega die je verder helpt.

Hoe kan Proximus Assistant jou helpen?

Klik op de chaticon rechts om het nu uit te proberen!

Producten en diensten

Ik wil graag meer informatie over de verschillende abonnementen.

Wat is inbegrepen in mijn pack?

Kunnen jullie me helpen mijn abonnement aan te passen?

Technische vragen

Mijn tv werkt niet.

Ik krijg de foutcode P130 op mijn scherm, wat moet ik doen?

Mijn internet ligt plat, kunnen jullie mij helpen?

Mijn 4G werkt niet, kunnen jullie mij helpen?

Ik kan niet bellen met mijn mobiele telefoon.

Administratieve vragen

Waar kan ik mijn rekening vinden?

Ik wil weten wat mijn saldo is.

Ik wil een duplicaat van mijn factuur.

Ik wil mijn afspraak met Proximus wijzigen.

Mijn probleem is opgelost, ik wil mijn afspraak annuleren.

Ik ben mijn pincode kwijt, kunt u mij helpen?

Hoe kan je de Proximus Assistant gebruiken?

Chatten met Proximus Assistant

  1. Surf naar Contacteer onze klantendienst | Proximus of chat met ons in de Proximus+-app.
  2. Klik op het chaticoon, rechts onderaan je scherm
  3. Stel je vraag en start het gesprek.
  4. Laat Proximus Assistant je helpen of je doorverbinden met een agent.

Bel Proximus Assistant

  1. Bel 0800 22 800.
  2. Leg je verzoek uit.
  3. Laat Proximus Assistant je begeleiden of je doorverbinden met een agent.

Hoe communiceren met Proximus Assistant

Eén vraag per keer

Proximus Assistent kan op één vraag tegelijk antwoorden. Stel dus maar één vraag als je de digitale assistent schrijft of belt.

De assistent leidt het gesprek

Zodra je je vraag hebt gesteld, laat je de digitale assistent het gesprek leiden voor een betere interactie.

Herformuleer je vraag

Het is mogelijk dat Proximus Assistant je vraag niet begrijpt, aarzel dan niet om hem op een andere manier te stellen. Als het gesprek niet de goede kant op lijkt te gaan, kun je altijd onderbreken en een andere vraag stellen of vragen om met een agent te spreken.

Proximus Assistant wordt elke dag slimmer

Van jou leren is de beste manier om te groeien

Dankzij automatisch leren draagt elke conversatie bij tot de groei van Proximus Assistant, waardoor hij je bij elke interactie beter begrijpt en helpt.

Ontdek wat onze klanten zeggen over Proximus Assistant

Proximus Digital Assistant