Voicemail activeren of deactiveren

Activeer of deactiveer uw voicemail online of via onze klantendienst, afhankelijk van uw tariefplan. Om uw voicemail te bereiken, bel naar 1969.

Hebt u een Pay&Go-kaart?
  1. Log in op MyProximus met uw gebruikersnaam en paswoord om voicemail te activeren of te deactiveren.

    Voicemail (de-)activeren
  2. Scroll naar beneden tot u Services without monthly Fee ziet en klik op deze optie.
  3. Vink rechts de gewenste optie aan: Voicemail om te activeren of No voicemail om te deactiveren.
  4. Scroll naar beneden en klik op Aanpassen.
  5. Uw voicemail wordt binnen de 2 uur geactiveerd of gedeactiveerd.
Hebt u een factuur met enkel gsm-nummers (en geen ander abonnement)?
  1. Log in op MyProximus met uw gebruikersnaam en paswoord om voicemail te activeren of te deactiveren.

    Voicemail (de-)activeren
  2. Scroll naar beneden tot u Services without monthly Fee ziet en klik op deze optie.
  3. Vink rechts de gewenste optie aan: Voicemail om te activeren of No voicemail om te deactiveren.
  4. Scroll naar beneden en klik op Aanpassen.
  5. Uw voicemail wordt binnen de 2 uur geactiveerd of gedeactiveerd.
Hebt u een factuur met een internet-, tv- of vastelijnabonnement?

Helaas kunt u uw voicemail niet zelf activeren of deactiveren. Contacteer onze klantendienst om de voicemail van uw gsm gratis te activeren of te deactiveren.

Wilt u zelf bepalen in welke gevallen iemand op uw voicemail terechtkomt?

Schakel uw oproepen door naar uw voicemail als uw lijn bezet is of wanneer u niet opneemt.

Heeft deze info u geholpen?

Dank u


Meer

Forum

Geen antwoord gevonden? Vraag het onze community waar klanten en experts elkaar helpen.

Forum

Contact

Onze medewerkers staan steeds tot je dienst. Kies zelf hoe je contact met ons wil opnemen.

Contact