Ga direct naar de hoofdinhoud
×
×

Voicemail activeren of deactiveren

Volg de stappen hieronder om uw voicemail te activeren of deactiveren in MyProximus.


MyProximus-app


 
  1. Open de MyProximus-app. Hebt u de app nog niet? Download de MyProximus-app.
  2. Tik op Producten.
  3. Tik op uw gsm-nummer.
  4. Tik op Instellingen.
  5. Tik op Andere. Als u een Pay&Go-kaart hebt, dan kunt u deze stap overslaan.
  6. Beweeg de slider naast Voicemail naar rechts om deze te activeren of naar links om deze te deactiveren.

Uw voicemail wordt binnen de 2 uur geactiveerd of gedeactiveerd.


MyProximus-website


 

De stappen die u moet volgen zijn verschillend als u een abonnement of een Pay&Go-kaart hebt.

Hebt u een abonnement?
  1. Log in op MyProximus om uw producten te bekijken.

    Bekijk uw producten
  2. Klik op uw gsm-nummer.
  3. Scroll naar beneden. In de box Instellingen, klik op Andere.
  4. Klik op de On/Off-slider naast Voicemail.
  5. Vink de voorwaarden aan nadat u ze hebt gelezen en klik op Accepteer.

Uw voicemail wordt binnen de 2 uur geactiveerd of gedeactiveerd.

Hebt u een Pay&Go-kaart?
  1. Log in op MyProximus om voicemail te activeren of te deactiveren.

    Voicemail (de-)activeren
  2. Scroll naar beneden tot u Diensten zonder vast maandelijks bedrag ziet en klik op deze optie.
  3. Vink rechts de gewenste optie aan: Voicemail om te activeren of Geen voicemail om te deactiveren.
  4. Scroll naar beneden en klik op Aanpassen.

Uw voicemail wordt binnen de 2 uur geactiveerd of gedeactiveerd.

Wilt u zelf bepalen in welke gevallen iemand op uw voicemail terechtkomt?

Schakel uw oproepen door naar uw voicemail als uw lijn bezet is of wanneer u niet opneemt.

Heeft deze info u geholpen?

Dank u

Heb je een vraag?

Stel ze aan een van onze medewerkers. Maak een keuze:

Hulp nodig?