×
×

Voicemail activeren of deactiveren

Activeer of deactiveer uw voicemail in MyProximus.


MyProximus-app


 
  1. Open de MyProximus-app. Hebt u de app nog niet? Download de MyProximus-app.
  2. Tik op Producten.
  3. Tik op uw gsm-nummer.
  4. Tik op Instellingen.
  5. Tik op Andere. Als u een Pay&Go-kaart hebt, dan kunt u deze stap overslaan.
  6. Beweeg de slider naast Voicemail naar rechts om deze te activeren of naar links om deze te deactiveren.

Uw voicemail wordt binnen de 2 uur geactiveerd of gedeactiveerd.


MyProximus-website


 

De stappen die u moet volgen zijn verschillend als u een factuur of aanrekening met of zonder rood overschrijvingsformulier, of een Pay&Go-kaart, hebt.

Hebt u een factuur of aanrekening zonder rood overschrijvingsformulier?
Voorbeeld van een factuur of aanrekening zonder overschrijvingsformulier
  1. Log in op MyProximus om uw producten te bekijken.

    Bekijk uw producten
  2. Klik op uw gsm-nummer.
  3. Scroll naar beneden. In de box Instellingen, klik op Andere.
  4. Klik op de On/Off-slider naast Voicemail.
  5. Vink de voorwaarden aan nadat u ze hebt gelezen en klik op Accepteer.

Uw voicemail wordt binnen de 2 uur geactiveerd of gedeactiveerd.

Hebt u een factuur of aanrekening met een rood overschrijvingsformulier?
Voorbeeld van een factuur of aanrekening met overschrijvingsformulier
  1. Log in op MyProximus om voicemail te activeren of te deactiveren.

    Voicemail (de-)activeren
  2. Scroll naar beneden tot u Diensten zonder vast maandelijks bedrag ziet en klik op deze optie.
  3. Vink rechts de gewenste optie aan: Voicemail om te activeren of Geen voicemail om te deactiveren.
  4. Scroll naar beneden en klik op Aanpassen.
  5. Bevestig uw e-mailadres en vink de algemene en specifieke voorwaarden aan en klik op Bevestig.

Uw voicemail wordt binnen de 2 uur geactiveerd of gedeactiveerd.

Hebt u een Pay&Go-kaart?
  1. Log in op MyProximus om voicemail te activeren of te deactiveren.

    Voicemail (de-)activeren
  2. Scroll naar beneden tot u Diensten zonder vast maandelijks bedrag ziet en klik op deze optie.
  3. Vink rechts de gewenste optie aan: Voicemail om te activeren of Geen voicemail om te deactiveren.
  4. Scroll naar beneden en klik op Aanpassen.

Uw voicemail wordt binnen de 2 uur geactiveerd of gedeactiveerd.

Wilt u zelf bepalen in welke gevallen iemand op uw voicemail terechtkomt?

Schakel uw oproepen door naar uw voicemail als uw lijn bezet is of wanneer u niet opneemt.

Heeft deze info u geholpen?

Dank u

Contact

Onze medewerkers staan steeds tot je dienst. Kies zelf hoe je contact met ons wil opnemen.