×
×

Klantnummer, activeringscode en datum

Zoekt u een van deze gegevens om u in te schrijven op MyProximus? Of hebt u uw klantnummer nodig om met onze klantendienst te bellen?

Raadpleeg uw aanrekening, factuur of welkomstbrief:

Hebt u een factuur of aanrekening zonder rood overschrijvingsformulier?
Voorbeeld van een factuur of aanrekening zonder overschrijvingsformulier

U vindt op uw aanrekening of op uw factuur onder de titel Uw aanrekening online? of Uw factuur online? uw klantnummer (9 cijfers), de activeringscode (8 karakters – cijfers en hoofdletters) en de datum. Let op: neem enkel activeringscode en datum van een document dat niet ouder is dan 1 maand.

Uw welkomstbrief vermeldt ook al deze gegevens maar houd er rekening mee dat deze brief slechts 1 maand geldig is.

Hebt u een factuur of aanrekening met een rood overschrijvingsformulier?
Voorbeeld van een factuur of aanrekening met overschrijvingsformulier

U vindt u bovenaan bij uw factuurgegevens uw "Klantenrekening" van 8 cijfers.

Ontvang ze per sms of per post:

Doe hiervoor online een aanvraag of bel ons:

We sturen daarna de gegevens op: of per sms naar uw Proximus-gsm-nummer of per post naar uw factuuradres.

Heeft deze info u geholpen?

Dank u


Meer

Forum

Geen antwoord gevonden? Vraag het onze community waar klanten en experts elkaar helpen.

Forum

Contact

Onze medewerkers staan steeds tot je dienst. Kies zelf hoe je contact met ons wil opnemen.