Ga direct naar de hoofdinhoud

Verbruik niet correct of ontbrekende opties in de MyProximus-app?

Je werkgever betaalt helemaal of gedeeltelijk je gsm-abonnement? Je kunt je verbruik opvolgen met de MyProximus-app, maar houd rekening met enkele specifieke situaties.

De MyProximus app is in de eerste plaats aangepast aan de behoeften van privégebruikers en kleine ondernemingen, dus voor een optimale ervaring raden wij je aan om de MyProximus website te gebruiken.

Verbruik raadplegen

Sommige bedrijven maken gebruik van een ‘shared bundle’, waarbij het dataverbruik verdeeld wordt onder alle werknemers binnen het bedrijf.

Is dat voor jou het geval, en heb je eigen databundel opgebruikt, dan heb je mogelijk nog recht op een deel van de shared bundle van je werkgever. De MyProximus-app houdt hier echter geen rekening mee bij de berekening van je verbruik of toegestane datavolume. Raadpleeg je werkgever over het eventueel gebruik van een shared bundle.

Bij het afsluiten van de maand, worden je eigen data en die van de shared bundle correct verrekend op de factuur. Houd er rekening mee dat het bedrag van je verbruik pas exact is bij het opstellen van de factuur, wanneer we kortingen, promoties, shared bundle, enz. verrekenen.


Productopties bestellen

Als je een extra optie wilt bestellen voor je professioneel nummer, contacteer dan de verantwoordelijke binnen je bedrijf.


Betalingen uitvoeren & prepaid herladen

Als jij en je werkgever de factuur gedeeltelijk betalen, kun je je facturen enkel bekijken op de MyProximus-website, niet via de app. 

Het betalen van facturen wordt door de MyProximus-app niet ondersteund voor professionele gebruikers. Als je werkgever gedeeltelijk je gsm-abonnement betaalt, bespreek dan met je werkgever hoe de betaling verloopt.

Je kunt je professioneel abonnement niet herladen, maar herladen is wel mogelijk voor andere prepaid-gsm-nummers. Deze kosten zijn voor je eigen rekening en niet die van je werkgever.


Je privé-abonnement beheren

Je wilt, naast je professioneel gsm-nummer, je vaste of mobiele producten thuis met de MyProximus-app beheren? Voeg ze in enkele stappen toe in de MyProximus-app:

  1. Nog geen MyProximus-account voor je privé-abonnement? Schrijf je in voor MyProximus.
  2. Open de MyProximus-app en tik links bovenaan op cirkel.
  3. Tik op Open een ander account en daarna op Account toevoegen.
  4. Vul de MyProximus-gebruikersnaam en –wachtwoord van je privéabonnement in.
  5. Klik op Inloggen.

Klaar! Je kunt nu eenvoudig tussen je professionele en privé-abonnementen schakelen door op het icoon links bovenaan naast je gebruikersnaam te klikken en een ander gebruikersprofiel te selecteren.

Contacteer ons

Onze medewerkers staan klaar om u te helpen!

Contacteer ons