Ga direct naar de hoofdinhoud

Het Call Connect Web Portal gebruiken

Call Connect upgrade

Call Connect werd geüpgraded naar de nieuwste versie om toekomstige vernieuwingen en een uitstekende bereikbaarheid toe te laten.

Als u gebruik maakt van een Call Connect softphone, receptioniste console, een firewall of wanneer u specifieke IP-routeringen hebt, dan moet u ervoor zorgen dat alle HTTPS-verkeer geopend is naar het IP-adres 81.245.3.226. Voor meer informatie, raadpleeg de LAN- & firewall- instellingen voor Call Connect.

U kunt Call Connect online beheren via het Call Connect Web Portal.

Let op: als u zich voor het eerst aanmeldt, dan moet u een Call Connect wachtwoord instellen.

  1. Surf naar het Call Connect Web Portal.
  2. In het veld Gebruikersnaam, geef uw gebruikersnaam in (bv. usr12345678). Deze vindt u in de e-mail die u bij de activering van Call Connect ontvangen hebt. Bent u deze e-mail verloren? Raadpleeg uw Call Connect-beheerder of contacteer ons.
  3. In het veld Wachtwoord, geef uw wachtwoord in. Bent u uw wachtwoord vergeten? Klik dan onderaan rechts op Gebruikersnaam of paswoord vergeten.
  4. Klik op Login.

U bent nu aangemeld op het Call Connect Web Portal. Er zijn twee weergaves:


Standaardweergave


 

In standaardweergave ziet u enkel de basisfuncties van Call Connect zoals doorschakelingen en signaal 2de oproep. Deze weergave wordt getoond nadat u ingelogd bent op het Call Connect Web Portal.

Instellingen
Telefoonboeken
Oproeplogboek
Hulp

Expertmodus


 

Expertmodus geeft alle functies van Call Connect weer. Om over te schakelen naar deze weergave, klikt u op Expertmodus rechts bovenaan.

Profiel
Instellingen
Geavanceerde instellingen
Busy lamp field
Telefoonboeken
Oproeplogboek
Roosters
Hulp

Heeft deze info u geholpen?

Dank u

Contacteer ons

Onze medewerkers staan klaar om u te helpen!

Contacteer ons