Het Call Connect Web Portaal gebruiken

Call Connect upgrade

Call Connect werd geüpgraded naar de nieuwste versie om toekomstige vernieuwingen en een uitstekende bereikbaarheid toe te laten.

Als je gebruik maakt van een Call Connect softphone, receptioniste console, een firewall of wanneer je specifieke IP-routeringen hebt, dan moet je ervoor zorgen dat alle HTTPS-verkeer geopend is naar het IP-adres 81.245.3.226. Voor meer informatie, raadpleeg de LAN- & firewall- instellingen voor Call Connect.

Je kunt Call Connect online beheren via de nieuwe Call Connect Web Portal.

NB: Wanneer je voor het eerst inlogt, moet je een wachtwoord instellen voor Call Connect.

  1. Surf naar de Call Connect Web Portal.
  2. In het veld Gebruikersnaam geef je je gebruikersnaam in (bv. usr12345678). Die vind je in de e-mail die je bij de activering van Call Connect hebt ontvangen. Ben je deze e-mail kwijt? Raadpleeg je Call Connect-beheerder of neem contact met ons op.
  3. Geef in het veld Wachtwoord je wachtwoord in. Klik op Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten om je wachtwoord opnieuw in te stellen.
  4. Klik op Login.

Je bent nu ingelogd op de Call Connect Web Portal. Er zijn twee weergaves:


Standaardweergave


 

In de standaardweergave zie je alleen de basisfuncties van Call Connect, zoals oproepdoorschakeling en signaal 2e oproep. Deze weergave wordt getoond nadat je ingelogd bent op de Call Connect Web Portal.

 Home
Recente oproepen
 Contacten
 Inkomende oproep
 Uitgaande oproepen
 Details

Expertmodus


 

De expertmodus geeft alle functies van Call Connect weer. Om over te schakelen naar deze weergave, klik je op Expertmodus rechts bovenaan.

 Home
 Recente oproepen
 Contacten
 Inkomende oproepen
 Uitgaande oproepen
Mijn toestellen
Vast-mobiel
 Tijdsroosters
Media
Callcenter
 Details