Ga direct naar de hoofdinhoud
×
×

Vaste lijn oplossingen

Contacteer mij

Voice over IP (VoIP)

IP-telefonie bespaart op bekabeling, gespreks- en aanlsluitkosten

Integreer uw vaste lijn met uw IT-applicaties

Heldere spraakkwaliteit

img

Eén of meerdere vestigingen?

Enterprise Voice

Eén vestiging
TarievenTarieven
Aantal lijnen Prijs/maand
2 - 16 € 39,7 per 2 lijnen
30 - 120 € 313 per 30 lijnen

Business trunking

Meerdere vestigingen
  • Onbeperkt aantal lijnen, eenvoudig toevoegen of verwijderen
  • Beschikbaar in 10 Europeese landen
  • Alleen op Explore
  • Tarieven op aanvraag

Analoge lijn

Voor vaste lijn telefonie kan u ook nog altijd kiezen voor de klassieke analoge telefoonlijn.

  • PSTN technologie
  • Gratis slimme diensten als nummerweergave en Phone Mail
  • Tarieven op aanvraag
img

Tarieven

Alle tarieven gelden voor VoIP en analoge lijn

Unlimited Calls National
  • Onbeperkt bellen naar alle vaste lijnen in België
  • 1000 minuten naar alle mobiele nummers in België 24/7

€ 12 /maand
Nummerreeks (10) € 6 /maand

Unlimited Calls National/International

Alle voordelen van Unlimited Calls National

Extra: 1000 belminuten naar vaste en mobiele nummers

15 /maand
Nummerreeks (10) € 7,5 /maand

Internationaal: uitgebreid Europa + USA + Canada + vaste nummers in Marokko en Turkije. Alle tarieven (.pdf).

Call Credit

Hoe meer u belt, hoe goedkoper het wordt

Maandelijks prepaid belkrediet (€ 50 / € 150 / € 500 / € 1000 / € 2000)

Meer info

Opties

Business continuïty

Optimale routering, zelfs bij een storing of technische downtime

Lees meerLees minder

Optimale routering

Voice Managed Services stuurt elke oproep naar de best gekwalificeerde operator

  • Geen gemiste oproepen
  • Klant staat centraal door routering naar juiste operator
  • Duidelijke statistieken over inkomende oproepen

Storing, geen probleem!

Voice Continuity zorgt voor de routering van inkomende oproepen die niet beantwoord zouden worden tijdens technische downtime, hardware-onderhoud of een noodgeval (nationaal of internationaal).

  • Configureer per nummer of alle nummers tegelijk via:
    • Mobiele applicatie op smartphone
    • MyProximus
  • Geen extra investering in apparatuur of aanpassing van infrastructuur
  • Toegankelijkheid en continuïteit van bedrijfsactiviteiten zijn gegarandeerd

Zo kan het ook

Besteed de routering in geval van onderbreking uit aan Proximus. Via een eenvoudig telefoontje wordt dan het vooropgestelde routeringsplan geactiveerd.

Marketing nummers

Contactnummers die uniek zijn en gemakkelijk te onthouden

Lees meerLees minder

Herkenbare nummers

Contactnummers die uniek en gemakkelijk te onthouden zijn.

Nummers Kost voor beller Kost voor u
0800 Geen Alle kosten
090X Gedeelde kosten Gedeelde kosten
078 Nationale oproep Gedeelde kosten

Contact centers

Interactie met klanten, onsite of in de cloud

Lees meerLees minder

Interactie met klanten

Contact center-oplossingen :

  • Call queueing (gesprekken in een wachtrij plaatsen)
  • Automatic Call Distribution (ACD) en Interactive Voice Response (IVR) routering
  • Text To Speech (TTS) of Automatic Speech Recognition (ASR)
  • Computer Telephony Integration (CTI)

Contact Center in the Cloud (CCaaS)

  • Webgebaseerd, u hebt dus alleen een browser en een internetverbinding nodig
  • Integreer CCaaS in uw CRM, kan ook gebruikt worden als Business Continuity-oplossing.
  • Zeer geschikt voor thuiswerken

Contacteer ons

Onze medewerkers staan klaar om u te helpen!