ICT-uitdagingen van uw organisatie

Maak uw digitale transformatie tot een succes

Als de afgelopen jaren ons iets hebben geleerd over de noodzaak om ons aan te passen aan veranderende omstandigheden, dan is het wel dat ICT een fantastisch middel kan zijn voor transformatie. Van het ondersteunen van medewerkers tot operationele processen, het verzamelen van gegevens of het verwerven van nieuwe klanten. ICT biedt nieuwe mogelijkheden maar brengt ook uitdagingen met zich mee voor uw bedrijf.

Implementeer een flexibele ICT-infrastructuur

Flexibiliteit, wendbaarheid en veerkracht zijn essentieel in een digitale organisatie met een voortdurend groeiende digitale aanwezigheid. Kritieke systemen die cruciaal zijn voor een soepele werking van het bedrijf, moeten 24/7 beschikbaar zijn.

  • Zorg voor beschikbaarheid en beveiliging van netwerken
  • Monitor van het verkeer over de volledige complexe ICT-infrastructuur
  • Handhaving van compatibiliteit bij migraties van verschillende omgevingen naar de cloud

Catherine De Saedeleer, cloud expert

Geef uw duurzame werkplek vorm

Onze werkgewoontes hebben ingrijpende veranderingen ondergaan. Kantoorruimtes zijn vaker leeg, wat een voortdurende reflectie vraagt over de rol van werkplekken.

  • Bevorder een vlotte samenwerking tussen medewerkers op locatie, telewerkers en externe partners
  • Verhoog de productiviteit door de behoeften van verschillende gebruikers te analyseren en hen de juiste tools te bieden
  • Realiseer slimmer gebouwbeheer en optimaliseer energiekosten dankzij IoT

Henk Destoop, Digital Workplace solutions sales manager

Ga voor digitale weerbaarheid

Er zijn talloze elementen die operationele processen kunnen verstoren. Een sterke cybersecurity-strategie en de implementatie van noodplannen in geval van incidenten zijn essentieel om bedrijfscontinuïteit te garanderen.

  • Continue monitoring van geavanceerde cyberaanvallen
  • Dynamische toepassing van cybersecurity op uw evoluerende IT-infrastructuur
  • Creatie van scenario's voor het oplossen van incidenten (stroomstoringen, extreem weer, enz.)

Wouter Vandenbussche, Cybersecurity services product lead

Overbrug de kloof in ICT-expertise

Het tekort aan expertise in bepaalde cruciale domeinen legt druk op hr-budgetten. Door uw ICT-ecosysteem te consolideren met externe middelen, verzekert u de continuïteit van uw operationaal IT-plan.

  • Identificeer projecten die extern strategisch advies vereisen
  • Besteed repetitieve operationele taken uit
  • Behoud flexibiliteit in outsourcing terwijl uw interne/externe expertise in balans houdt

Antoine Van Brussel, Workplace Services Lead

Versterk de band met uw klanten en medewerkers

Technologie heeft een aanzienlijke invloed op onze interacties. De verwachtingen voor digitale contacten zijn hoog, wat vraagt om naadloze processen, snelle reactietijden en optimale service.

  • Gecentraliseerd beheer van interacties en gesprekken vanaf verschillende platformen
  • Optimalisatie van de gebruikerservaring en toegankelijkheid van essentiële informatie voor uw doelgroepen
  • Gebruik van passende digitale tools (CRM, chatbots, voicebots...)

Stéphanie De witte, Product Manager Business Messaging

Verfijn uw bedrijfsstrategie met data-inzichten

Data vormt de kern van de digitale economie. Door gebruik te maken van verzamelde data kunt u processen optimaliseren en uw klantenervating verbeteren. Het is essentieel het gebruik ervan te maximaliseren om succes te garanderen.

  • Automatiseer en stroomlijn datacollectie
  • Analyseer en structureer ruwe data met behulp van AI
  • Personaliseer gebruikerservaringen rekening houdend met de GDPR-richtlijnen

Luc Cogneau, Data Analytics Sales Account Executive