Hoe kunnen we u helpen?

Veelgestelde vragen

Uw collega's stelden ons deze vragen

Is mijn wifinetwerk veilig?

Deze week verscheen in de pers een mededeling over de kwetsbaarheid van wifinetwerken. We hebben het probleem nauwgezet onderzocht en kunnen vandaag bevestigen dat onze commerciële modems (b-box 2 en 3) niet kwetsbaar zijn

Voor de modems die wij commercialiseren bij onze professionele klanten werd voor het merendeel van deze toestellen de wififunctionaliteit die misbruikt kon worden nooit geactiveerd. Slechts enkele klanten hebben deze functie actief staan. Proximus neemt contact op met deze klanten zodat zij actie kunnen ondernemen met de leverancier van hun apparatuur.

Afgezien hiervan zijn ook de persoonlijke toestellen van onze klanten betrokken: we raden hen aan om ze telkens van de laatste software-updates te voorzien wanneer een fabrikant deze ter beschikking stelt (Android, iOs, Microsoft, …).

Ter herinnering: met een mobiel toestel surfen op 3G/4G of via een netwerkkabel op de vaste installatie blijft uiteraard ook veilig.

Proximus blijft de situatie van dichtbij opvolgen.

Voor specifieke vragen kunt u altijd terecht bij uw vaste contactpersoon of bel naar 0800 22 200

We zijn er om u te helpen

Contacteer mij

Wat er ook gebeurt, onze medewerkers staan klaar om u te helpen!

Proximus Assist & Care

U focust op uw job, wij doen de rest.

Contacteer ons

Onze medewerkers staan klaar om u te helpen!

Contacteer ons