Ga direct naar de hoofdinhoud
×
×

Telefooncentrale

Contacteer mij

Professioneel klantenonthaal

Betere mobiliteit van werknemers

Altijd bereikbaar

Ik ben geïnteresseerd

Voordelen van een IP telefooncentrale

Altijd optimaal bereikbaar voor uw klanten op een professionele manier

Een IP telefooncentrale integreert telefonie met IT-toepassingen. De oplossing zorgt ervoor dat uw bedrijf altijd en overal bereikbaar is, ongeacht het type gegevensverbinding (internet of Explore) of toestel. Bovendien maakt een IP telefooncentrale flexibel werken mogelijk via hot desking (telefoon delen) of softphone.

Kies voor een telefooncentrale in de cloud, een on-site telefooncentrale of een hybride model. Ga voor de oplossing die het beste past bij uw bedrijf. Wij helpen u de beste keuze te maken.

Soorten IP telefooncentrales

Call Connect

In de cloud

IP telefooncentrale in de cloud met een ongelimiteerd aantal gebruikers

Forum Connect

Hybrid

On-site IP telefooncentrale voor max. 200 gebruikers met Unified Communications in de cloud (CloudLink)

Forum 700(0) Rainbow

Hybrid

On-site IP telefooncentrale voor max. 300 gebruikers met Unified Communications in de cloud (Rainbow)

IP telefooncentrale in de cloud

Call Connect

  • Onbeperkt aantal gebruikers
  • Ongelimiteerd tariefplan
  • All-in prijs: € 22/maand/gebruiker
  • Compatibel met Office 365 via de Voice Connect plug-in
  • Integratie mogelijk met CRM of ERP

On-site en hybride telefooncentrales

Forum Connect

  • Ontwikkeld door Mitel
  • Max. 200 gebruikers

Forum 700(0) Rainbow

  • Ontwikkeld door Alcatel-Lucent Enterprise
  • Rainbow: cloud-based Unified Communications (UC) platform 
Promo

Rainbow-licenties 1 maand gratis.
Meer info

Met Enterprise Call & Surf, combineert u telefonie en internet in een pack. Geniet van extra diensten om uw business draaiend te houden, wat er ook gebeurt.

IP telefooncentrale opties en applicaties

Opties en applicaties

Computer Telephony Integration (CTI) software

Verbind eender welke contact database (CRM of ERP applicaties) met eender welke telefooncentrale.

Contacteer mij

Click-to-call via eender welke applicatie

  • Click-to-dial

1 / gebruiker/maand

Pop-up met klanteninfo van CRM/database

  • Click-to-dial
  • Klanteninfo van eender welk CRM-pakket of database
  • Pop-up
  • Gebaseerd op nummerherkenning

3 per gebruiker/maand

Pop-up met klanteninfo van SalesForce

  • Click-to-dial
  • Klanteninfo en historiek van SalesForce
  • Pop-up
  • Log van inkomende oproepen in SalesForce

6 / gebruiker/maand

Klantenverhalen

Persoonlijke service via een telefooncentrale

Vroeger kon je op een telefooncentrale enkel vaste toestellen en DECT toestellen aansluiten met een beperkt bereik. Dankzij de optie FMC kunnen voortaan ook smartphones in de telefooncentrale geïntegreerd worden waardoor medewerkers veel mobieler worden en de klant een betere service krijgt.

Vroeger konden alleen vaste telefoons en DECTs worden verbonden met een bereik dat beperkt was tot een telefonische centrale. Dankzij de FMC-optie is het nu ook mogelijk om smartphones in het hoofdkantoor te integreren, wat een veel grotere mobiliteit voor werknemers en een betere klantenservice mogelijk maakt.

De Intercommunale Vereniging voor huisvuilverwerking Meetjesland (IVM) gebruikt een Forum 700-telefooncentrale, intern om de samenwerking tussen collega's te optimaliseren en extern via een gratis 0800-nummer om gratis en altijd bereikbaar te zijn voor de bevolking wanneer die vragen heeft over afvalinzameling en -verwerking.

Dankzij de Forum 700-telefooncentrale en mobiliteitsoplossingen (headsets en draadloze telefoons) beheren de Thermen van Spa 200 tot 600 oproepen per dag voor reserveringen. De wachttijd wordt beperkt door middel van een interactief menu. Zo kan er beter worden geluisterd naar de behoeften van de klanten, wat bijdraagt tot hun welzijn en tot het professionele imago van dit dienstverlenende bedrijf.

Voorwaarden

Call connect is beschikbaar vanaf 2 gebruikers. Een Proximus-internetlijn van het VDSL2-type is vereist om Call Connect te kunnen gebruiken. De prijs van € 22 omvat: de klok rond elke dag van de week onbeperkt bellen naar vaste lijnen in België, 1000 min./maand naar mobiele nummers in België, 1000 min./maand naar alle vaste en mobiele nummers in Europa (uitgezonderd speciale nummers) + Canada, Verenigde Staten, Marokko (enkel vast naar vast), Turkije (enkel vast naar vast).

Promotie gratis installatie Call Connect-, Forum 500-, Forum Connect- en Forum 700(0) -telefooncentrales

  • De promoties zijn geldig van 26/03/2020 tot 31/05/2020 voor elke klant die intekent op een nieuw verhuur- of aankoopcontract met technische assistentie (TA).
  • Deze promoties zijn niet van toepassing op klanten van Proximus die niet het einde (3 of 5 jaar) van het huurcontract van hun centrale hebben bereikt.
  • De promoties zijn niet geldig op de verplaatsingskosten van de technicus.
  • De eventuele bijkomende interne bekabeling en specifieke werken die ter plaatse dienen te worden uitgevoerd evenals de internet internet-lijn voor Call Connect en de VoIP-lijnen voor de Forum 500, Forum Connect en de Forum 700(0) (Enterprise Voice of Explore Business Trunking) zijn niet inbegrepen in de promoties.

Contacteer ons

Onze medewerkers staan klaar om u te helpen!