Ik ben geïnteresseerd

Oproepbeheer, Unified Communications en mobiliteit

  • Professioneel klantenonthaal
  • Efficiënt teamwerk en -telewerken
  • Eenvoudig en veilig beheer op alle toestellen

IP-telefooncentrales

Met de IP-telefooncentrales (IP-PBX), geniet u de voordelen van IP-telefonie: geoptimaliseerde kosten en kwaliteitsvolle communicatie. U verwelkomt uw klanten op een professionele manier, laat uw medewerkers efficiënt samenwerken, telewerken op alle toestellen en beheert oproepen, Unified Communications (UC) en mobiliteit eenvoudig en veilig in de cloud en/of op uw site.

Verschillende oplossingen en opties voldoen aan elk van uw behoeften:

Call Connect

IP-telefooncentrale in de cloud

  • All-in cloudoplossing per gebruiker per maand inclusief: VoIP-nummers, spraakkanalen, onbeperkt bellen, PBX-functies, voicemail en softphone
  • Onbeperkt aantal gebruikers en sites
  • Microsoft Office 365-integratie via de Voice Connect plug-in
  • Telewerk via softphone 
  • Mobiliteit en integratie van smartphones via mobiele applicatie
  • Webex voor Call Connect: Unified Communications (binnenkort beschikbaar)
  • Geleverd door Cisco
Download presentatie Nieuw venster

Forum Connect

Hybride IP-telefooncentrales

  • Compatibel met analoge, digitale en IP-toestellen
  • Tot 1200 gebruikers (serverversie)
  • Telewerk, mobiliteit en smartphone-integratie via mobiele en webapplicatie of via Fixed Mobile Unification
  • CloudLink: Unified Communications
  • Ontwikkeld door Mitel. Platinum-partnerschap.
Download presentatie Nieuw venster

Forum 700(0) Rainbow

Hybride IP-telefooncentrales

  • Tot 300 gebruikers
  • Rainbow: Unified Communications (UC) in de cloud
  • Telewerk net zo efficiënt als op kantoor
  • Communiceer zoals u dat wilt (chat, audio, video,…)
  • Uw kantoor op zak met de Rainbow-app
  • Mobiliteit en smartphone-integratie via de Rainbow-app of via Fixed Mobile Unification
  • Ontwikkeld door Alcatel-Lucent Enterprise
Promo

Rainbow-licenties 1 maand gratis. Meer info

Voice Managed Services

Voeg essentiële functies toe aan uw Forum-telefooncentrale om de bedrijfscontinuïteit te waarborgen

Met Voice Managed Services kunt u uw bereikbaarheid zelf beheren, in de cloud, en essentiële functies toevoegen aan Forum-telefooncentrales, zoals oproepen opnemen, een callcenter in de cloud opzetten of een disasterrecoveryplan (DRP) inschakelen.

U organiseert eenvoudig telewerk, een wachtdienst of bedrijfscontinuïteit in geval van een incident.

Ontdek de voordelen en getuigenissen van klanten over Voice Managed Services.

CloudCTI: Computer Telephony Integration (CTI) software

Applicaties en opties

Verbind eender welke contact database van uw CRM- of ERP-applicaties met eender welke telefooncentrale.

Download presentatie Nieuw venster

Click-to-call via eender welke applicatie

  • Click-to-dial

1 / gebruiker/maand

Pop-up met klanteninfo van CRM/database

  • Click-to-dial
  • Klanteninfo van eender welk CRM-pakket of database
  • Pop-up
  • Gebaseerd op nummerherkenning

3 per gebruiker/maand

Pop-up met klanteninfo van SalesForce

  • Click-to-dial
  • Klanteninfo en historiek van SalesForce
  • Pop-up
  • Log van inkomende oproepen in SalesForce

6 / gebruiker/maand

PABX Diensten en financiering

Voor uw nieuwe telefooncentrale (PABX) kiest u de formule die het best bij u past

Aankoop

  • U financiert de investering (capex): aankoop, installatie en onderhoud.
  • De afschrijving van de centrale over 4 jaar is aftrekbaar als beroepskosten.

Aankoop met onderhoud

  • U financiert de investering: aankoop en installatie.
  • U neemt een maandelijkse onderhoudsdienst.
  • De afschrijving van de centrale over 4 jaar (capex) en de bedrijfskosten (opex) zijn aftrekbaar.

Huur met PABX services

  • U neemt een maandelijkse all-in dienst (huur, installatie, uitbreiding, verhuizing, onderhoud, herstelling, ...). 
  • De bedrijfskosten (opex) zijn aftrekbaar.

Klantenverhalen

Fintro

Persoonlijke service via een telefooncentrale.

Quiz Tax

Dankzij de telefooncentrale krijgen uw klanten altijd een professioneel antwoord op hun oproepen. Getuigenis van het accountantskantoor Quiz Tax.

IVM

De Intercommunale Vereniging voor huisvuilverwerking Meetjesland (IVM) gebruikt een Forum 700-telefooncentrale, intern om de samenwerking tussen collega's te optimaliseren en extern via een gratis 0800-nummer om gratis en altijd bereikbaar te zijn voor de bevolking wanneer die vragen heeft over afvalinzameling en -verwerking.

Thermen van Spa

Dankzij de Forum 700-telefooncentrale en mobiliteitsoplossingen (headsets en draadloze telefoons) beheren de Thermen van Spa 200 tot 600 oproepen per dag voor reserveringen. De wachttijd wordt beperkt door middel van een interactief menu. Zo kan er beter worden geluisterd naar de behoeften van de klanten, wat bijdraagt tot hun welzijn en tot het professionele imago van dit dienstverlenende bedrijf.

Russo Security

Een nieuwe telefooncentrale om geen enkele oproep meer te missen bij het beveiligingsbedrijf Russo security.

Bureau d'Etudes Pierre Berger

Dankzij de overstap naar Call Connect heeft het Bureau d'Etudes Pierre Berger geen technische problemen meer. Het volledige beheer wordt uitgevoerd in de cloud door Proximus-teams.

 

Call connect is beschikbaar vanaf 2 gebruikers. Een Proximus-internetlijn van het VDSL2-type is vereist om Call Connect te kunnen gebruiken. De prijs van € 22 omvat: de klok rond elke dag van de week onbeperkt bellen naar vaste lijnen in België, 1000 min./maand naar mobiele nummers in België, 1000 min./maand naar alle vaste en mobiele nummers in Europa (uitgezonderd speciale nummers) + Canada, Verenigde Staten, Marokko (enkel vast naar vast), Turkije (enkel vast naar vast).

Algemene voorwaarden