×
×

Soorten telefooncentrales

Call Connect
In de cloud

Telefooncentrale in de cloud

Forum 5000
On-site

On-site IP-communicatieplatform voor max. 1200 gebruikers

Forum 700 IP
On-site

On-site IP-communicatieplatform voor max. 300 gebruikers

Call Connect

Een telefooncentrale in de cloud

Wat is Call Connect?

  • Een telefooncentrale in de cloud.
  • All-in prijs: € 22/maand/gebruiker
  • IP-telefoonlijn met gegarandeerde spraakkwaliteit en een onbeperkt beltariefplan
  • Altijd en overal bereikbaar, ongeacht welk type dataconnectiviteit (internet of Explore) of toestel u gebruikt.
  • Compatibel met Office 365 via de Voice Connect plug-in.
img

Voordelen on-site telefooncentrales

Integratie van telefonie met IT-toepassingen

Betere mobiliteit met 1 bedrijfsnummer: ontvang en beheer vaste oproepen van de centrale op smartphone via de mobiele app

Flexibel werken met hot-desking (telefoon delen) of softphone

Kies de telefoon die bij u past: digitale/IP, met draad of draadloze (DECT) telefoons, softphones, smartphones, ...

Koop of huur

Met Enterprise Call & Surf, combineert u telefonie en internet in een pack. Geniet van extra diensten om uw business draaiend te houden, wat er ook gebeurt.

img

Forum 5000

On-site IP-communicatieplatform, compatibel met analoge/ digitale/ IP-toestellen.

  • Ontwikkeld door Mitel
  • Max. 1200 gebruikers

Download Forum 5000 brochure

Forum 700 IP

On-site IP-communicatieplatform, compatibel met alle soorten telefoons, bekabeling en connectiviteit.

  • Ontwikkeld door Alcatel-Lucent 
  • Max. 300 gebruikers

Download Forum 700 presentatie

Klantenverhalen

Persoonlijke service via een telefooncentrale

"Dankzij de telefooncentrale krijgen uw klanten altijd een professioneel antwoord op hun verzoek, of u nu beschikbaar bent of niet. Getuigenis van QUIZ TAX "

Vroeger kon je op een telefooncentrale enkel vaste toestellen en DECT toestellen aansluiten met een beperkt bereik. Dankzij de optie FMC kunnen voortaan ook smartphones in de telefooncentrale geïntegreerd worden waardoor medewerkers veel mobieler worden en de klant een betere service krijgt.

Vroeger konden alleen vaste telefoons en DECTs worden verbonden met een bereik dat beperkt was tot een telefonische centrale. Dankzij de FMC-optie is het nu ook mogelijk om smartphones in het hoofdkantoor te integreren, wat een veel grotere mobiliteit voor werknemers en een betere klantenservice mogelijk maakt.

De Intercommunale Vereniging voor huisvuilverwerking Meetjesland (IVM) gebruikt een Forum 700-telefooncentrale, intern om de samenwerking tussen collega's te optimaliseren en extern via een gratis 0800-nummer om gratis en altijd bereikbaar te zijn voor de bevolking wanneer die vragen heeft over afvalinzameling en -verwerking.

Dankzij de Forum 700-telefooncentrale en mobiliteitsoplossingen (headsets en draadloze telefoons) beheren de Thermen van Spa 200 tot 600 oproepen per dag voor reserveringen. De wachttijd wordt beperkt door middel van een interactief menu. Zo kan er beter worden geluisterd naar de behoeften van de klanten, wat bijdraagt tot hun welzijn en tot het professionele imago van dit dienstverlenende bedrijf.

​Algemene voorwaarden

Call connect is beschikbaar vanaf 2 gebruikers. Een Proximus-internetlijn van het VDSL2-type is vereist om Call Connect te kunnen gebruiken. De prijs van € 22 omvat: de klok rond elke dag van de week onbeperkt bellen naar vaste lijnen in België, 1000 min./maand naar mobiele nummers in België, 1000 min./maand naar alle vaste en mobiele nummers in Europa (uitgezonderd speciale nummers) + Canada, Verenigde Staten, Marokko (enkel vast naar vast), Turkije (enkel vast naar vast).

Contacteer ons

Onze medewerkers staan klaar om u te helpen!