×
×

Telefooncentrales

Contacteer mij
Professionele telefonische klantenservice
Professionele telefonische klantenservice
Integratie met kantoortoepassingen op de computer
Integratie met kantoortoepassingen op de computer
In de cloud of op locatie, kopen of huren
In de cloud of op locatie, kopen of huren
Geen gemiste oproepen: synchronisatie vaste en mobiele apparaten
Geen gemiste oproepen: synchronisatie vaste en mobiele apparaten

Soorten telefooncentrales

Call Connect

Een telefooncentrale in de cloud

Wat is Call Connect?

  • Een telefooncentrale in de cloud.
  • All-in prijs: € 22/maand/gebruiker
  • IP-telefoonlijn met gegarandeerde spraakkwaliteit en een onbeperkt beltariefplan
  • Altijd en overal bereikbaar, ongeacht welk type dataconnectiviteit (internet of Explore) of toestel u gebruikt.

Gratis offerte Call Connect

De voordelen

  • Bespaar en voorspel de kosten: geen investeringen ter plaatse. All-in prijs per gebruiker.
  • Personaliseer Call Connect: zet de centrale volledig naar uw hand via de Call Connect webportal
  • Kies het toestel dat bij u past: GRATIS softphone (virtuele telefoon op PC/ laptop), vaste of draadloze IP-toestellen
  • Call Connect app op uw smartphone: installeer de app en beschik op uw smartphone over dezelfde mogelijkheden als op uw vaste telefoon
Wat hebt u nodig voor Call Connect ?
  • Een Proximus-internet-of Explore-verbinding op VDSL of glasvezel.
  • Standaardlicentie1 € 22/gebruiker/maand (excl. btw) bevat:
    • IP-telefoonlijn, spraakkanalen, nummers, gegarandeerde spraakkwaliteit van dienstverlening (QoS).
    • Dezelfde functionaliteiten als een telefooncentrale, inclusief Call Center en Auto Attendant.
    • Vaste oproepen: onbeperkt nationaal en internationaal bellen. Mobiele oproepen: bundels voor nationaal en internationaal bellen
    • Voice mail en softphone, inclusief “click to dial” functie.
    • Softphones, vaste en mobiele (DECT) telefoons of mobiele licenties op smartphones.

1 Er zijn minimum twee licenties vereist voor Call Connect

Gebruik Call Connect om met Office 365 te bellen
  • Bel met één muisklik elk vast en mobiel nummer of bel uw Outlook contacten vanuit Skype for Business via Call Connect plug-in Voice Connect.
  • Ontvang oproepen op Call Connect vast nummer.
  • Gratis als u al Proximus Office 365 hebt, € 2/gebruiker (excl. btw) voor andere Office 365 producten.

Voordelen van Forum 5000 & 700

  • Professioneel telefonisch klantenonthaal op een of meerdere sites
  • Integratie van telefonie met IT-toepassingen
  • Betere mobiliteit met 1 bedrijfsnummer: ontvang en beheer vaste oproepen van de centrale op smartphone via de mobiele app
  • Betere efficiëntie dankzij audioconferenties
  • Flexibel werken met hot-desking (telefoon delen) of softphone
  • Integratie van IP-deurtelefoon voor beveiliging
  • Kies de telefoon die het beste bij u past: digitale/IP, met draad/draadloze (DECT) telefoons, softphones, smartphones, ...
  • Koop of huur

Forum 5000

Wat is Forum 5000?

Een on-site IP-communicatieplatform compatibel met analoge/ digitale/ IP-toestellen ontwikkeld door Mitel. Tot 1.000 gebruikers

Specifieke kenmerken
  • Breed gamma aan digitale en IP-toestellen van Mitel en dit zowel draadloos als met snoer. 
  • Integratie van telefonie en computer: gratis toepassing Computer Telephony Integration (CTI).
  • Conference Bridge om interne of externe vergaderingen te organiseren.
  • Oproepen en vergaderingen opnemen.
  • IP doorphone met geïntegreerde camera en beeldweergave op het display van de Forum IPhones of PC.
  • Alarmserver voor de medische (rusthuizen, ziekenhuizen,…) en industriesector.
Wat hebt u nodig voor Forum 5000?
  • Een Proximus-internet-of Explore-verbinding op VDSL of glasvezel.
  • VoIP-telefoonlijnen: Enterprise Voice of Business Trunking
  • Veilig en voordelig Enterprise Call & Surf pack met vaste lijn en internet: uw telefoon en internetverbinding blijven werken, wat er ook gebeurt
  • VoIP-tariefplannen: Unlimited Calls of Call Credits 
  • Forum 5000
  • Softphones, telefoons of mobiele licenties op smartphones.

Klantenverhalen

Persoonlijke service via een telefooncentrale

"Dankzij de telefooncentrale krijgen uw klanten altijd een professioneel antwoord op hun verzoek, of u nu beschikbaar bent of niet. Getuigenis van QUIZ TAX "

Vroeger kon je op een telefooncentrale enkel vaste toestellen en DECT toestellen aansluiten met een beperkt bereik. Dankzij de optie FMC kunnen voortaan ook smartphones in de telefooncentrale geïntegreerd worden waardoor medewerkers veel mobieler worden en de klant een betere service krijgt.

Vroeger konden alleen vaste telefoons en DECTs worden verbonden met een bereik dat beperkt was tot een telefonische centrale. Dankzij de FMC-optie is het nu ook mogelijk om smartphones in het hoofdkantoor te integreren, wat een veel grotere mobiliteit voor werknemers en een betere klantenservice mogelijk maakt.

Forum 700 IP

Wat is Forum 700?

Het is een on-site IP-communicatieplatform, compatibel met alle soorten telefoons, interne bekabeling en externe aansluitingen, ontwikkeld door Alcatel-Lucent. Maximaal 300 gebruikers.

Specifieke kenmerken
  • Breed gamma aan laatste nieuwe Alcatel-Lucent-toestellen: zowel op IP / digitaal als voor DECT
  • On site en off-site mobility met smartphone app (OTCV) of via Softphone (PC / tablet / smartphone) of via web browser
  • Geïntegreerd basis callcenter (max. 32 agenten) met supervisie en statistieken
  • Standaard Call Management op PC via PIMPhony Basic (gratis)
  • Advanced Call Management op PC met CRM-integratie / Click-to-Dial via PIMPhony PRO / Team / Attendant (licentie)
  • Flex desk werken via hot desking licenties
  • Universele licenties voor alle soorten telefoons (analoog, digitaal, IP, SIP)
  • Software verzekering: de meest recente software updates en upgrades gratis gedurende de duur van het contract
Wat hebt u nodig voor Forum 700?
  • Een Proximus-internet- of Explore-verbinding op VDSL of glasvezel.
  • VoIP-telefoonlijnen: Enterprise Voice of Business Trunking
  • Veilig en voordelig Enterprise Call & Surf pack met vaste lijn en internet: uw telefoon en internetverbinding blijven werken, wat er ook gebeurt
  • VoIP-tariefplannen: Unlimited Calls of Call Credits
  • Forum 700 OC
  • Softphones, telefoons of mobiele licenties op smartphones.

Klantenverhalen

Het beheren van inkomende en uitgaande gesprekken binnen een bedrijf is een dagelijkse klus. Werk dat in veel gevallen arbeidsintensief kan zijn. Een telefooncentrale is de ideale tool om al deze vaste en mobiele gesprekken efficiënt en professioneel te beheren.

"Dankzij de telefooncentrale krijgen uw klanten altijd een professioneel antwoord op hun verzoek, of u nu beschikbaar bent of niet. Getuigenis van QUIZ TAX "

Anderen bekeken ook

VoIP telefonie

VoIP telefonie

Vereenvoudig uw telefonie-infrastructuur met IP-telefonie.

Fixed Mobile Unification

Fixed Mobile Unification

Is een dienst waarbij de mobiele en vaste oproepen van uw gebruikers geïntegreerd worden.

Unified Communications

Unified Communications

Communicatiemiddelen ter ondersteuning van een vlotte samenwerking tussen medewerkers, klanten en partners.

Inspiratie

Voorwaarden
  • Call connect is beschikbaar vanaf 2 gebruikers. Een Proximus-internetlijn van het VDSL2-type is vereist om Call Connect te kunnen gebruiken. De prijs van € 22 omvat: de klok rond elke dag van de week onbeperkt bellen naar vaste lijnen in België, 1000 min./maand naar mobiele nummers in België, 1000 min./maand naar alle vaste en mobiele nummers in Europa (uitgezonderd speciale nummers) + Canada, Verenigde Staten, Marokko (enkel vast naar vast), Turkije (enkel vast naar vast).

Promotie gratis installatie Call Connect-, Forum 5000- en Forum 700 IP-telefooncentrales

  • De promoties zijn geldig van 30/04/2018 tot 20/07/2018 voor elke klant die intekent op een nieuw aankoop- of huurcontract.
  • Deze promoties zijn niet van toepassing op klanten van Proximus die niet het einde (3 of 5 jaar) van het huurcontract van hun centrale hebben bereikt.
  • De promoties zijn niet geldig op de verplaatsingskosten van de technicus.
  • De eventuele bijkomende interne bekabeling en specifieke werken die ter plaatse dienen te worden uitgevoerd evenals de internet internet-lijn voor Call Connect en de VoIP-lijnen voor de Forum 5000 en de Forum 700 IP (Enterprise Voice of Explore Business Trunking) zijn niet inbegrepen in de promoties.

Contacteer ons

Onze medewerkers staan klaar om u te helpen!

Contacteer ons