ICT Service Desk

Onze Experts zijn 24/7 bereikbaar!

Missie

Onze Enterprise klanten een service van uitzonderlijke kwaliteit bieden op het moment dat zij die nodig hebben.

Sterktes

  • Beschikbaarheid 24/7
  • Gratis toegankelijk voor al uw ICT-incidenten, ongeacht product of dienst
  • Een proactieve aanpak die potentiële incidenten bij de bron uitsluit
  • Een oplossing bij het eerste contact dankzij zeer bekwame experten die de aard en impact van het incident onmiddellijk inschatten

Wat te doen?

Uw ticket loggen via MyProximus Enterprise

  • Eenvoudig en snel uw technisch ticket loggen, opvolgen en wijzigen
  • Extra vragen of informatie gaan direct naar de expert die het ticket behandeld
  • Overzicht van uw geplande werken
  • Incidenten en afspraken bekijken

Ook nog altijd mogelijk:

  • 0800 14 888

Niet te missen

FAQ

Technische tickets

Hoe inschrijven op MyProximus Enterprise?

Blog

GreenHouse gebruikt MyProximus-app Technische Assistentie