Mobiele abonnementen

We bereiden je gepersonaliseerde ervaring voor

Het is bijna klaar...

Mobiele abonnementen

Vanaf € 16,99 /maand

Mobile Unlimited 5G

Alles onbeperkt

Eindeloze connectiviteit | Onbeperkt bellen | Onbeperkt SMS | 5G tot 1 Gbps


€ 49,99 /maand

Combineer met een smartphone

Smartphones met abonnementen

Vind jouw smartphone deal vanaf
9 met abonnementen

Bespaar met een mobiel abonnement in een pack

€ 10 /maand voor je 2e mobiele abonnement in een Flex-pack.

Welk gsm-abonnement past bij jou?

Doe nu de test om je aanbeveling te vinden

Het snelste mobiel netwerk van België

Ontdek de resultaten van de onafhankelijke onderzoek

Kies een mobiel abonnement bij Proximus

Een kwaliteitsvol mobiel netwerk

Bijna 3,5 miljoen klanten surfen via 4G en 5G op het eerste netwerk van België.

Meer info

Een factuur zonder verrassingen

Ga nooit over je budget met de optie FullControl.

Onze diensten voor je smartphone

Leen een vervangsmartphone en verzeker, bescherm, herstel of recycleer je smartphone.

Meer info

Andere vragen?

Flex pack klanten hebben recht op uitgebreidere abonnementen tegen speciale prijzen. 

Log in op je persoonlijke ruimte om meer te weten te komen over dit exclusieve aanbod. 

Om een nieuw FullControl abonnement te bestellen, vink je het vakje “Mijn budget beperken” aan en klik je vervolgens op “Bestel nu”.

FullControl

Als je al klant bent en al een mobiel abonnement hebt dat je wilt omzetten naar een FullControl abonnement:

  1. Log in op je MyProximus account.
    Login
  2. Selecteer een FullControl-abonnement door het vakje 'Controle over mijn budget' aan te vinken en klik dan op 'Vervangen'.
  3. Eenmaal in de identificatie- en configuratiestappen kies je voor behoud van je telefoonnummer, voer je het nummer in dat je wilt overzetten en bevestig.

De promotie is enkel beschikbaar voor een nieuw mobiel abonnement. Je betaal een promotieprijs voor de duur van de specifieke promotie (bijvoorbeeld de eerste 6 maanden). Na deze eerste maanden betaal je de volledige prijs van het gekozen abonnement.

In het algemeen zijn promoties niet cumuleerbaar met andere lopende promoties of het gezamenlijk aanbod van een smartphone met abonnementen.

Tuurlijk, we dragen jouw nummer gratis over!

Nadat je je huidige operator hebt aangegeven bij je bestelling, nemen wij contact op met je operator voor de transfer.

Heb je al een abonnement bij ons, dan behoud je uiteraard je nummer.

  1. Kies je abonnement
    Het enige wat je bij de hand moet houden bij je bestelling zijn je klant- en simkaartnummer bij je huidige gsm-operator. Heb je een prepaid abonnement, dan is je simkaartnummer nodig.
  2. Wij zorgen voor alles
    Zodra de online bestelling is afgerond, nemen we contact op met je huidige operator om je contract op te zeggen en zetten we je nummer over naar Proximus. We zorgen ervoor dat je gsm-nummer hetzelfde blijft. Dit duurt maximaal 3 werkdagen. In de tussentijd ontvang je je Proximus-simkaart.
  3. Sit back and relax
    Van zodra alles gefixt is, krijg je een sms’je dat je abonnement ready to go is. Wanneer je huidige netwerk niet meer beschikbaar is, kan je je simkaart vervangen en na maximaal 30 minuten kan je beginnen met bellen, surfen, sms'en... zoals gewoonlijk.

Heb je nu al een mobiel Proximus-abonnement? Dan moet je geen nieuwe simkaart hebben. Binnen de paar uur na je aankoop krijg je een activatiesmsje en dan ben je ready to go!

Nog geen Proximus mobiel abonnement? Je ontvangt je nieuwe simkaart per post. Deze is actief en klaar voor gebruik. Het enige wat je hoeft te doen is de simkaart in je telefoon te plaatsen en verbinding maken.

Geen probleem, je kan je abonnement gemakkelijk veranderen via MyProximus. Geen voorwaarden, geen kleine lettertjes, je mag op elk moment van gedacht veranderen. En het is gratis!

Ben je toch niet tevreden? Je kan je abonnement op elk moment gratis annuleren.

Heb je de Proximus+ app nog niet?
Ik installeer ‘m nu!

App Store Apple Google Play Store

Je kunt uw mobiel-abonnement op elk moment gratis wijzigen, op voorwaarde dat je kiest voor een van de compatibele tariefplannen die worden aangeboden in MyProximus. Je behoudt je smartphone onder dezelfde voorwaarden. Als je kiest voor een ander tariefplan dan deze die worden aangeboden in MyProximus, mag je de smartphone houden, maar moet je de restwaarde aan Proximus betalen.

Ik wil meer weten over de wijzigingsvoorwaarden

Alle veelgestelde vragen

Klanten met een mobiel abonnement of prepaid kaart krijgen automatisch de mogelijkheid om mobiele betalingen uit te voeren.

Deze optie laat je toe om diensten van derden aan te kopen, zoals bijvoorbeeld een abonnement op streamingdiensten, een digitaal magazine, aankopen op spelconsoles, e-books, parkeer- of treintickets, betalende applicaties in een app-store, enz. De maximale waarde per transactie bedraagt € 50.

Je aankopen zijn gekoppeld aan uw gsm-nummer en kunnen geraadpleegd worden in de verbruikssectie van MyProximus.

De afrekening van uw aankopen verloopt samen met de afrekening van je Proximus producten en diensten. Het overzicht van je aankopen wordt vermeld in de sectie “Detail van je aanrekening voor diensten van derden”, die als bijlage aan je Proximus factuur of aanrekening wordt toegevoegd.

Je maandelijks budget bedraagt standaard € 100 en kan via MyProximus aangepast worden tot minimum € 5 en maximum € 250. Je kunt dan er ook voor kiezen om deze optie kosteloos te deactiveren of later te heractiveren via MyProximus.

Vind meer informatie over mobiele betalingen

De Algemene Voorwaarden en Prijslijst & tarieven zijn van toepassing.

Prijzen incl. btw geldig in België en onderweg (roaming) in de EU-Zone* (van België naar België en van de EU-Zone naar de EU-Zone en België), uitgezonderd nummers met toegevoegde waarde (bv. speciale nummers, diensten van derden). De oproepen worden gefactureerd per seconde vanaf de 61e seconde. Het dataverbruik wordt berekend per schijf van 1 KB. Wanneer de eenheden begrepen in de bundel opgebruikt zijn, worden de oproepen aangerekend tegen € 0,30/min en de data tegen € 0.12/MB.
De niet-opgebruikte MB begrepen in de bundel worden niet overgedragen naar de volgende maand.

De mobiele abonnementen geven je toegang tot de volgende Proximus netwerken in de specifieke zones in België en met een een compatibel toestel:

5G inbegrepen Optimale 5G max. snelheid Geschatte 5G max. snelheid
Mobile Essential Nee - -
Mobile Easy Ja 200 Mbps 200 Mbps
Mobile Smart Ja 200 Mbps 200 Mbps
Mobile Maxi Ja 500 Mbps 420 Mbps
Mobile Unlimited Ja 1 Gbps 420 Mbps

3G: Het 3G-netwerk wordt eind 2024 buiten gebruik gesteld. Lees hier meer.

5G: het 5G-netwerk is alleen toegankelijk in overdekte ieden en is afhankelijk van het compatibele toestel en het abonnement. 
De "geschatte maximumsnelheid" is de maximumsnelheid die gebruikers op verschillende plaatsen in het dekkingsgebied onder realistische omstandigheden kunnen verwachten. Deze maximumwaarde is het resultaat van metingen die in het hele land zijn verricht en kan variëren afhankelijk van de prestaties van de terminal en je locatie tijdens het gebruik van de dienst. Aangezien 5G nog steeds wordt uitgerold, is de snelheidsschatting gebaseerd op beperkte gegevens. 
De “optimale maximumsnelheid” is de snelheid die bereikt kan worden onder optimale gebruiksomstandigheden. De snelheid kan variëren, afhankelijk van het tariefplan, de prestaties van het toestel en je locatie tijdens het gebruik van de dienst. Meer info over 5G en de internet policy.

Beschermingsmaatregel: om onverwacht hoge facturen te vermijden, wordt het mobielinternetgebruik van de klant geblokkeerd tot het begin van de volgende facturatiecyclus als hij € 60 meer data verbruikt dan het bedrag voorzien in zijn bundel. Als de klant dat wenst, kan hij zijn verbruik heractiveren via de MyProximus app of door contact op te nemen met de klantendienst.

Normaal en persoonlijk gebruik van de Dienst door de Klant en onbeperkt gebruik
De dienst is geconditioneerd tot een persoonlijk, niet-afwijkend gebruik, "als een goede huisvader". In het kader van de onbeperkte aanbiedingen, in België en de EU-Zone, behoudt Proximus zich dus het recht voor om de dienst te beperken of op te schorten bij gebruik van meer dan 10.000 sms'en/maand of 500 sms'en/dag of het versturen van sms'en naar meer dan 250 verschillende ontvangers per maand of in geval van regelmatige oproepen van meer dan 6u/dag en/of 30u/week. Wat het onbeperkt gebruik van mobiele gegevens betreft, geldt een redelijk gebruiksbeleid. In België en de EU-Zone, de klant kan tot 300 GB/maand aan maximale snelheid surfen en daarna wordt de snelheid verminderd (max. 512 Kbps).

*EU-Zone landen waar de mobiele abonnementen geldig zijn: Bulgarije, Kroatië, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Gibraltar, Griekenland, Guadeloupe (Frans West-Indië), Frans Guyana, Hongarije, Ålandeilanden (Finland), IJsland, Ierland, Italië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Malta, Martinique (Franse Antillen), Mayotte, Noorwegen, Nederland, Oostenrijk, Polen, Portugal, Réunion (La), Roemenië, Tsjechië, Verenigd Koninkrijk, Saint-Barthélemy (Franse Antillen), Saint-Martin (Franse Antillen), Slowakije, Slovenië, Spanje en Zweden.

Gsm abonnementen zijn geldig in België en bij roaming in de EU-Zone: Oostenrijk, Bulgarije, Kroatië, Cyprus, Tsjechië, Denemarken, Estland, Finland, Frankrijk, Duitsland, Gibraltar, Griekenland, Guadeloupe (Franse Antillen), Frans Guyana, Hongarije, Ålandeilanden (Finland), IJsland, Ierland, Italië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Malta, Spanje, Martinique (Franse Antillen), Mayotte, Noorwegen, Nederland, Polen, Portugal, Tsjechië, Réunion (La), Roemenië, Verenigd Koninkrijk, Saint-Barthélemy (Franse Antillen), Saint-Martin (Franse Antillen), Slowakije, Slovenië en Zweden) + IJsland, Liechtenstein, Noorwegen. 

Voor meer informatie over tarieven die gelden buiten de EU-zone, klik hier

Tarieven buiten de bundel voor een mobiele abonnementen
Tarieven buiten de bundel Tarieven buiten de bundel
Bellen tarief buiten bundel € 0,30/min
Data tarief buiten bundel € 0,12/MB
MMS tarief buiten bundel € 0,50/MB

Proximus Digital Assistant