×
×

Uit eerste hand

Nieuws filtering op :

Wanagogo is fun!

Uit eerste handdoor Peter01/06/2016

Wanagogo is een beetje onze ‘Netflix voor kinderen’, alle helden van je kinderen, op elk scherm!

Proximus en Wanagogo slaan de handen in elkaar en bieden de Wanagogo Pass aan. Met deze optie kunnen Proximus TV-abonnees hun kinderen via een abonnementsformule eindeloos speel-, kijk- en leesplezier gunnen. De Pass biedt onbeperkt toegang tot een uitgebreid aanbod van series, films, specials, musicals, muziek, boeken en games.

De inhoud van de Wanagogo Pass omvat alle favoriete helden van je kinderen. Als je een figuurtje selecteert, kun je kiezen uit een aantal series, games, films, specials, videoclips …

Wanagogo is op Proximus TV en via de app op je tablet en smartphone beschikbaar, in het Nederlands en het Frans. De programma’s worden niet onderbroken voor reclame, er zijn geen in-app-aankopen mogelijk en als ouder kun je toezicht houden op wat er te zien is. Kinderen kunnen vervolgens waar en wanneer ze willen, zowel thuis als onderweg, in een op en top veilige omgeving spelen, kijken en lezen.
 
Toch ook niet onbelangrijk: het kostenplaatje valt mee. De Wanagogo Pass kost 5,95 euro per maand. Daarvoor krijg je toegang tot het volledige Wanagogo-aanbod voor vier gebruikers. Kies je voor de optie All Kids? Dan is de Wanagogo Pass sowieso inbegrepen.

Wil jij de Wanagogo Pass activeren? Dat kan via MyProximus, op deze website of op kanaal 100 van Proximus TV. Ga naar kanaal 100 en druk op de rode knop! De eerste maand is gratis.

Peter

Peter

Hallo! Mijn naam is Peter en Internet en communicatie zijn mijn passie! Ik werk nu 8 jaar bij Proximus en ik ben een enorme fan van ons merk. Ik hou van dit bedrijf, de werknemers de producten en onze visie om onze klanten dichter bij te brengen, bij wat belangrijk is voor hen. Op dit ogenblik ben ik verantwoordelijk voor digitale communicatiecampagnes, maar ik heb ook meegewerkt aan de rebranding en in een ver verleden was ik trendwatcher.

Hallo! Mijn naam is Peter en Internet en communicatie zijn mijn passie! Ik werk nu 8 jaar bij Proximus en ik ben een enorme fan van ons merk. Ik hou van dit bedrijf, de werknemers de producten en onze visie om onze klanten dichter bij te brengen, bij wat belangrijk is voor hen. Op dit ogenblik ben ik verantwoordelijk voor digitale communicatiecampagnes, maar ik heb ook meegewerkt aan de rebranding en in een ver verleden was ik trendwatcher.


Geef je mening over dit news

Wil je je mening delen of een commentaar posten?

Log je in via facebook.

Contacteer ons