Hier zijn wat bijkomende informatie!

Nee. Als je momenteel profiteert van het oude sociaal tarief op je bestaande abonnement, behoud je dit automatisch, of je nu in aanmerking komt voor het nieuwe Sociaal Internetaanbod of niet. Als je besluit om over te stappen op het nieuwe Sociaal Internetaanbod, kun je niet langer profiteren van het oude sociaal tarief.

Let op, het nieuwe Sociaal Internetaanbod en het oude sociaal tarief zijn niet compatibel en cumulatief.

De criteria om in aanmerking te komen voor het sociaal tarief zijn niet dezelfde als die van de bestaande versie voor maart 2024. Het is dus niet gegarandeerd dat je in aanmerking komt. Om dit te controleren, ga naar de website van de Federale OverheidsdienstNieuw venster .

Als je in aanmerking komt, neem dan contact met onsNieuw venster op of bezoek de dichtstbijzijnde Proximus shopNieuw venster , zodat onze teams je kunnen helpen bij dit proces om het soepel en zonder problemen te laten verlopen.

Als je situatie verandert en je niet langer aan de toekenningsvoorwaarden voldoet, ontvangen we een melding van de FOD en informeren we je over de beslissing van de FOD.

Je hebt dan een "respijtperiode" van 3 maanden om je abonnement te wijzigen. Aan het einde van deze periode en zonder actie van je kant, zullen we je automatisch overschakelen naar het tariefplan dat het beste bij je behoeften past.

Ja, je kunt op elk moment je Sociaal Internetaanbod wijzigen door TV toe te voegen of te verwijderen of extra opties te activeren.

Ja. Als een lid van je huishouden voldoet aan de voorwaarden voor eligibiliteit, heeft dit recht op het nieuwe Sociaal Internetaanbod voor het hele huishouden. Je kunt het aanbod op jouw naam afsluiten.

Als je voldoet aan de criteria om in aanmerking te komen, is het mogelijk om over te stappen naar het Sociaal Internet Tarief. Als je een 3 of 4 pack hebt, kan het zijn dat het nieuwe sociale aanbod niet het beste bij je past. Overstappen naar het nieuwe Sociaal Internet Tarief heeft gevolgen voor je internetverbinding, WiFi booster, My e-Press en de multimobiele korting.

Als je besluit om je te abonneren op het nieuwe sociale internetaanbod, kun je niet langer profiteren van het oude sociale tarief.

Kom je in aanmerking en heb je vragen over jouw huidige pakket, neem dan contact met ons opNieuw venster of ga naar de dichtstbijzijnde Proximus-winkelNieuw venster zodat onze teams kunnen helpen om de beste optie voor jou te kiezen.

Heb je een andere vraag? Ga naar onze zoekpagina.