Via MyProximus Enterprise kan u ondersteuning aanvragen voor zowel administratieve vragen en klachten als technische als problemen en storingen. Dat kan 24/7 door middel van een support ticket dat u zelf via het portaal ingeeft. Ook de status ervan kan u eenvoudig opvolgen via het portaal.
MyProximus Enterprise
Uw digitale bedrijfsportaal
Maakt het mogelijk om:
- Producten te beheren: mobiel, vast en ICT
- Facturen op te volgen en te analyseren
- Ondersteuning te krijgen bij vragen en problemen
Eén portaal om alles te beheren
Beheer van mobiele en vaste lijnen en ICT-producten
Beheer van mobiele nummers
- Nummers, abonnementen en mobiele opties (de)activeren
- Bepaal verbruikslimieten en -beperkingen per nummer
- Volg het mobiele gebruik van alle nummers via dashboards
- Bestel E-SIM, duo-SIM of fysieke SIM-kaarten
Vaste lijn, internet & ICT-producten
- Beheer uw ICT-connectiviteitsproducten en -diensten
- Beheer uw vaste telefonieproducten en geniet van toepassingen zoals spraakcontinuïteit
- Volg uw internetgebruik en beheer verbindingen. Geniet van webhosting en internetpakketten voor werknemers
Facturen en betalingsbeheer
Voor mobile en vaste producten
- Facturen raadplegen, facturen downloaden en hun betalingsstatus controleren
- Factuurrekeningen beheren
- Analyseer uw facturen, met Invoice Insights
Beheer van problemen met producten en diensten
Problemen, interventies of vragen
Ze kunnen gemakkelijk, 24/7 en volledig digitaal worden gemeld en opgevolgd via tickets die onmiddellijk naar de juiste teams gaan:
- Technische teams behandelen problemen met uw infrastructuur
- Administratieve teams behandelen vragen en problemen met betrekking tot facturering en mobiele diensten
- Volg de voortgang en ontvang waarschuwingen en meldingen over updates
Toegangsrechten en gebruikersbeheer
Geef uw collega's de juiste toegang via gebruikersbeheer
In MyProximus Enterprise hebben uw collega's toegang tot die toepassingen die aansluiten bij hun verantwoordelijkheden.
De hoofdbeheerder heeft toegang tot alle functies en toepassingen en kan via het beheer van de gebruikerstoegang rechten toekennen aan verschillende gebruikers.
3 soorten profielen afhankelijk van uw functies
Digital Access Owner
Volledige controle
Beheer alle toepassingen en geef andere gebruikers geselecteerde toegangsrechten voor de toepassingen die u wilt.
Delegate User
Gedeeltelijke controle
Beheer de toepassingen in MyProximus Enterprise die aansluiten bij uw verantwoordelijkheden.
Werknemer
Individuele controle
Alleen uw eigen gsm-nummer beheren via de Proximus+ app.
Veelgestelde vragen
-
-
Via MyProximus Enterprise kan u uw bedrijfsfacturen bekijken, downloaden en hun betaalstatus bekijken, maar ook factuurrekeningen aanmaken en beheren. Uw facturen in detail analyseren kan met Invoice Insights.
-
Via MyProximus Enterprise kan enkel de hoofdbeheerder, of Digital Access Owner van uw bedrijf, de toegang beheren voor collega’s. Dat kan via gebruikersbeheer in MyProximus Enterprise. De Digital Access Owner kan nieuwe gebruikers aanmaken en hen volledige of gedeeltelijke toegang geven tot het portaal, maar ook de toegang van bestaande gebruikers aanpassen of afsluiten.
Bent u geen Digital Access Owner? Neem dan contact op met deze persoon als u toegang nodig heeft of uw bestaande toegang wenst aan te passen.
Is er in uw bedrijf nog geen Digital Access Owner? Controleer dan wie binnen uw bedrijf hiervoor best geplaatst om deze rol op te nemen, en maak een toegang aan.
-
Komt uw werkgever tussen in uw mobiel abonnement? Dan kan u de Proximus+ app gebruiken om uw verbruik in de gaten te houden, uw facturen te bekijken en te betalen, mobiele opties te bestellen, ... Wat hebt u nodig om van start te gaan? De Proximus+ app en een account. Hoe u dat account aanmaakt en andere veelgestelde vragen over de app, zoals hoe u uw facturen kan raadplegen en betalen in de app, vindt u op de pagina over de Proximus+ app voor medewerkers.
-
Via Mobiel Nummerbeheer in MyProximus Enterprise kan u onder andere nummers toevoegen aan uw vloot, bestaande nummers beheren (vb tariefplannen of opties wijzigen) en nummers deactiveren of uit uw vloot transfereren.