Je verbruik vergelijken

Je kunt met de overheidswebsite bestetarief.be nagaan of je tariefplan is afgestemd op je verbruik. Je kunt je verbruiksgegevens van je huidig abonnement digitaal exporteren naar deze website.

  • Wil je klant worden bij Proximus?

    Haal je verbruiksgegevens op via je persoonlijke klantenzone (MyVoo, Mijn Telenet, …) en vergelijk het aanbod. Bovendien zijn er heel veel goede redenen om te kiezen voor Proximus. Daarenboven is overstappen gemakkelijk met Easy Switch.

  • Wil je jouw huidig verbruik bij Proximus vergelijken op bestetarief.be?

    Haal, als beheerder van je account, de belangrijkste verbruiksgegevens van je huidig tariefplan op in MyProximus (enkel via de website).
    Je moet klant zijn gedurende minimum 30 dagen (Pay&Go) of 3 maanden (abonnement).

  1. Log in op MyProximus-website om je producten te bekijken.

    Bekijk je producten

  2. Klik op een product en vervolgens onderaan op de knop Bestetarief.be.

  3. We exporteren enkel je reguliere nationale telefoonverbruik (bellen, sms’en en data). Is niet inbegrepen: verbruik naar of in het buitenland en verbruik van betaalnummers, betaalsms’en en diensten door derden.

    • Ben je Pay&Go, nemen we je verbruik van de laatste 30 dagen.
    • Heb je een abonnement, maken we een gemiddelde van je verbruik van de laatste 3 maanden.

Lukt het niet? Raadpleeg de helppagina’s van bestetarief.be.

Wat is inbegrepen in je gsm-bundel?

Je kunt nagaan hoeveel belminuten, sms’en en data er in je tariefplan van Proximus zitten.
Ook vertellen we je hoeveel het kost als je buiten je bundel gaat.

Contact

Onze Bizz Experts staan steeds tot je dienst. Kies zelf hoe je contact met ons wil opnemen.