Uw verbruik raadplegen

Bekijk via MyProximus hoeveel u gesurft, gebeld of ge-sms’t hebt:

Nog niet aangerekend verbruik

Volg uw verbruik van de  lopende maand op de voet. Gebruik hiervoor MyProximus via de website of via de app:

Via de website

Hier ziet u het verbruik voor al uw abonnementen (gsm's, vaste lijn, internet, tv), maar u moet wel de beheerder van uw klantnummer zijn. Anders ziet u enkel het verbruik van uw gsm of tablet.

Ga als volgt te werk:

  1. Log in op MyProximus om te zien hoeveel u deze maand gesurft, gebeld of ge-sms’t hebt.

    Bekijk uw verbruik
  2. U komt terecht op de pagina Mijn verbruik. Selecteer, indien nodig, de account (Pack/Mobile) waarvan u het verbruik wilt bekijken.
  3. U ziet uw belminuten, sms'en, verbruik van vast internet, data van mobiel internet of tv-aankopen voor de lopende maand. U ziet op welke datum uw verbruik gestart is en op welke datum dit zal eindigen: van (datum) nog tot (datum).
  4. In het paars ziet u hoeveel u van uw bundel verbruikt hebt. Overschrijdt u uw bundel of hebt u kosten buiten uw bundel, verschijnt dit in het rood. Als u een abonnement hebt om onbeperkt te bellen of te sms’en, kan het zijn dat hiervoor geen teller is.
  5. Iets onduidelijk? Wilt u bv. weten naar wie u gebeld hebt? Klik op Meer details van uw verbruik.
Uw verbruik via MyProximus raadplegen Bekijk via MyProximus hoeveel u gesurft, gebeld of ge-sms’t hebt.

Hoog verbruik? Houd er rekening mee dat het bedrag pas exact is bij het opstellen van uw factuur of aanrekening, wanneer we eventuele kortingen en promoties verrekenen. Tot zolang enkele tips:

Via de app

Hier kunt u kiezen wat u ziet. Standaard ziet u het verbruik van de simkaart in uw gsm of tablet. Als u beheerder van uw klantnummer bent, ziet u ook uw andere producten. Maar u kunt ook een ander account toevoegen. Om het verbruik te raadplegen, download de MyProximus-app en ga als volgt te werk:

  1. Open de app en tik op Verbruik.
  2. U ziet uw belminuten, sms'en, verbruik van vast internet, data van mobiel internet of tv-aankopen voor de lopende maand. U ziet hoeveel dagen er overblijven van die maand: (aantal) dagen resterend.
  3. In het paars ziet u hoeveel u van uw bundel verbruikt hebt voor de lopende maand. Als u een abonnement hebt om onbeperkt te bellen of te sms’en, worden de belminuten en sms’en niet bijgehouden.
  4. Overschrijdt u uw bundel of hebt u kosten buiten uw bundel, verschijnt dit in het rood. U ziet het bedrag dat extra zal aangerekend worden.
  5. U ziet geen of onvolledig verbruik? Raadpleeg de volgende tips.

Hoog verbruik? Houd er rekening mee dat het bedrag pas exact is bij het opstellen van uw factuur of aanrekening, wanneer we eventuele kortingen en promoties verrekenen. Tot zolang enkele tips:

Al aangerekend verbruik

Bekijk uw verbruik van de afgelopen maanden: raadpleeg hiervoor de details van uw factuur of aanrekening.

Bent u Pay&Go?
Ga uw oproepen, sms'en en dataverbruik na.

Heeft deze info u geholpen?

Dank u


Meer

Forum

Geen antwoord gevonden? Vraag het onze community waar klanten en experts elkaar helpen.

Forum

Contact

Onze Bizz Experts staan steeds tot uw dienst. Kies zelf hoe u contact met ons wil opnemen.

  • Bel een Bizz Expert op 0800 22 500Ma - za : 08:00 - 22:00

  • Chat met een Bizz Expert

    Chat met een Bizz Expertmomenteel niet beschikbaar

Contact