Problemen met het geluid van je SwipeBox

Heb je problemen met het geluid wanneer je Proximus TV wilt bekijken of content (video's, muziek, enz.) wilt afspelen via je SwipeBox? Controleer het geluidsvolume en verifieer eventueel de kabels.

  1. Zet het geluidsvolume van je televisietoestel op zijn normale niveau met de afstandsbediening van je tv.
  2. Regel daarna het geluidsvolume van de SwipeBox met de afstandsbediening van de SwipeBox of via het Volume-icoon in de SwipeBox-app.
  3. Beschik je over een Dolby-geluidsinstallatie, die je gebruikt met Proximus TV? Verbind dan je Dolby-installatie met je decoder via een aparte optische of elektrische audiokabel i.p.v. een HDMI-kabel.

Heb je hierna nog steeds problemen? Ontkoppel dan de elektrische voedingskabel aan de achterkant van de SwipeBox en sluit deze opnieuw aan.

Contact

Onze Bizz Experts staan steeds tot je dienst. Kies zelf hoe je contact met ons wil opnemen.

Hulp nodig?