Ga direct naar de hoofdinhoud
×
×

Werkt je simkaart niet meer?

Werkt je simkaart niet meer? Misschien is ze beschadigd of defect. Je kan dit zelf nakijken.

  • Schakel je gsm of tablet uit en controleer of je simkaart correct in je toestel is geplaatst. Schakel het toestel nadien weer in.
  • Als je simkaart nog niet werkt,test de kaart dan in een ander toestel, indien mogelijk.
  • Werkt de defecte simkaart nog steeds niet? Dan vervangen we deze gratis in 1 van onze verkooppunten. Hebt je je simkaart van je werkgever gekregen? Contacteer de verantwoordelijke in je bedrijf om je simkaart te vervangen. Natuurlijk behoud je je telefoonnummer. Je kan je nieuwe simkaart dezelfde dag nog gebruiken, ongeacht of je een simkaart, micro-simkaart, nano-simkaart of data-simkaart omruilt.

Contact

Onze Bizz Experts staan steeds tot je dienst. Kies zelf hoe je contact met ons wil opnemen.

Hulp nodig?