U hebt online bij ons een product of dienst aangekocht. Wat als dit niet aan uw verwachtingen voldoet? Hoeveel bedenktijd krijgt u? Wat moet u doen als bij levering een toestel beschadigd of defect blijkt?
Als u niet tevreden bent over uw online aankoop, kunt u binnen de 14 kalenderdagen het product terugsturen of de dienst annuleren. Deze bedenktijd start de dag na de levering van het product of de dag na de activering van de dienst.
Om een product terug te zenden of een dienst te annuleren, dient u contact op te nemen met onze klantendienst. Houd alvast rekening met deze elementen:
U kunt hier de voorwaarden in detail nalezen.
Als uw aankoop bij levering beschadigd of defect blijkt, dient u ons te contacteren hetzij via dit contactformulier, hetzij via de klantendienst. Houd uw bestelnummer (ECA xxxxxxx) bij de hand. U vindt dit terug in de bevestigingsmail of op de leveringsnota van uw bestelling. Onze klantendienst zoekt samen met u naar een oplossing.
Als uw aankoop in een later stadium beschadigd of defect raakt, dan gelden de standaard garantievoorwaarden voor herstelling.
Hebt u andere vragen over uw online aankoop (bestelling, levering, algemene verkoopvoorwaarden), contacteer ons dan online of neem contact op met onze klantendienst. Houd altijd uw bestelnummer (ECA xxxxxxx) bij de hand.