Stopzetting van Office 365 in pack

Om al onze klanten een zo efficiënt mogelijk dienstverlening te garanderen, passen we ons productenaanbod aan. Bijgevolg zal Proximus vanaf 1 juni 2022 de Office 365-dienst niet langer aanbieden in zijn packs. Proximus blijft de Office 365-dienst echter wel ondersteunen voor grote bedrijven en overheden.

Je hebt een pack en wilt gebruik blijven maken van Office 365? Zet je Proximus Office 365-account over naar Microsoft door je licentie rechtstreeks bij Microsoft te verlengen of kies samen met ClearMedia een gepaste Office 365-oplossing op maat van je bedrijf. Opgelet, in beide gevallen zet je jouw huidige Office 365-licentie om naar een betalende versie.

Migreer je Office 365-licentie naar Microsoft of ClearMedia

Je kunt je Proximus Office 365-account pas naar Microsoft migreren wanneer Proximus de dienst heeft stopgezet. Na stopzetting door Proximus houdt Microsoft je oplossing nog 1 maand toegankelijk, daarna zal die niet meer toegankelijk zijn. Kies je ervoor om na 1 juni 2022 verder gebruik te maken van de dienst? Je hebt in dat geval 2 opties:

  1. Ga via je webbrowser naar je Microsoft-beheerdersaccountNieuw venster .
  2. Log in met je gebruikersnaam en wachtwoord. Ben je het wachtwoord of login kwijt voor Office 365Nieuw venster ? Stel het opnieuw.
  3. Klik in het menu aan de linkerkant op Facturering, dan op Services aanschaffen.
  4. Ga naar Kopen bij Microsoft.
  5. Klik op Producten bekijken.
  6. Voer Office 365 in het zoekveld in.
  7. Op deze pagina vind je de Office 365 opties.
  8. Kies de voor jou meest geschikte optie, klik op Details.
  9. Volg de Microsoft aankoopprocedure.

Onze dochteronderneming ClearMedia is een toonaangevende expert in het ondersteunen van kmo’s en grote bedrijven. Kies voor eenvoud en laat je helpen bij het uitkiezen van een Office 365-licentie, gebaseerd op de noden van je bedrijf. Daarnaast kunnen ze je ook helpen met een gepersonaliseerde dienstverlening. Contacteer ClearMedia op 03 658 00 36.