Office 365 activeren en installeren

Wil je Microsoft Office 365 gebruiken? Activeer eerst het product, koppel dan Office 365 aan je account en installeer daarna het programma op je computer.

  • Office 365 activeren

     

    Office 365 op je computer installeren? Activeer eerst je account via MyProximus.

    1. Log in op MyProximus om office 365 te activeren. Nog geen MyProximus account? Registreer je.

      Bekijk je producten
    2. Klik op Office 365 Business Essentials.
    3. Kies een gebruikersnaam en vul de gevraagde gegevens in.
    4. Klik op Volgende en dan op Einde om je aanvraag te bevestigen.
    5. Je krijgt een e-mail met een tijdelijk wachtwoord om in te loggen op de pagina van Microsoft Office 365. Tijdens je eerste bezoek kies je zelf je wachtwoord.
    6. Koppel nu de software aan je account.
  • Office 365 koppelen aan je account

     

    Voor je aan de slag kunt met Office 365 moet je de software aan je account koppelen.

    1. Log in op Office 365.
    2. Klik op Actieve gebruikers in het menu Gebruikers. Als de optie Gebruikers niet onmiddellijk zichtbaar is, klik op Blauw menu met witte stippen en selecteer Beheer.
    3. Klik op je gebruikersnaam. Je gebruikersprofiel opent zich automatisch.
    4. In Productlicenties klik je op Bewerken.
    5. Beweeg de slider naast je Office 365 licentie naar 'Aan', klik op Opslaan en vervolgens op Sluiten.
    6. Je Office 365-profiel is nu actief, je moet het enkel nog installeren op je toestel.
  • Office 365 installeren

     

    Heb je Office 365 geactiveerd en gekoppeld aan je account? Dan kun je het nu installeren op je computer.

    1. Log in op Office 365 met je Office-gebruikersnaam en -wachtwoord.
    2. Eerste login? Verander je wachtwoord als dat gevraagd wordt.
    3. Om de software op je pc te installeren: klik op de knop Office-apps installeren en Office 2016.
    4. Na het downloaden van het bestand klik je erop en kies je Uitvoeren als dit gevraagd wordt. Volg de stappen in de installatiewizard.

    Installatie voltooid? Dan vind je Office, klaar voor gebruik, in het Windows startscherm van je pc.

    1. Log in op Office 365 met je Office -gebruikersnaam en -wachtwoord.
    2. Eerste login? Verander je wachtwoord als dat gevraagd wordt.
    3. Om de software op je Mac te installeren: klik op de knop Office-apps installeren en Office 2016.
    4. Open de installatiewizard en volg de instructies.
    5. Als Word opent, klik je op Start nu.
    6. Log in met je Office-gebruikersnaam en –wachtwoord. Kies een lay-out en klik Volgende.

    Installatie voltooid? Je kunt met Office aan de slag op je Mac.

Contact

Onze Bizz Experts staan steeds tot je dienst. Kies zelf hoe je contact met ons wil opnemen.

  • Bel een Bizz Expert op 0800 22 500Ma - za : 08:00 - 22:00

Contact