Office 365 activeren en installeren

Wilt u Microsoft Office 365 gebruiken? Activeer eerst het product, koppel dan Office 365 aan uw account en installeer daarna het programma op uw computer.

  • Office 365 activeren

     

    Office 365 op uw computer installeren? Activeer eerst uw account via MyProximus.

    1. Log in op MyProximus om office 365 te activeren. Nog geen MyProximus account? Registreer u.

      Bekijk uw producten
    2. Klik op Office 365 Business Essentials.
    3. Kies een gebruikersnaam en vul de gevraagde gegevens in.
    4. Klik op Volgende en dan op Einde om uw aanvraag te bevestigen.
    5. U krijgt een e-mail met een tijdelijk wachtwoord om in te loggen op de pagina van Microsoft Office 365. Tijdens uw eerste bezoek kiest u zelf uw wachtwoord.
    6. Koppel nu de software aan uw account.
  • Office 365 koppelen aan uw account

     

    Voor u aan de slag kunt met Office 365 moet u de software aan uw account koppelen.

    1. Ga naar Microsoft Office 365 en kies Gebruikers.
    2. Klik op Actieve gebruikers en selecteer uw gebruikersnaam.
    3. In Toegewezen licentie klikt u op Bewerken.
    4. Selecteer Office 365 en klik op Opslaan.
    5. Kies Office 365 links bovenaan: u keert terug naar de Startpagina waar Office 365 werd toegevoegd aan uw profiel. Uw Office 365 -profiel is nu actief.
    6. Installeer nu Office 365 op uw toestel.
  • Office 365 installeren

     

    Hebt u Office 365 geactiveerd en gekoppeld aan uw account? Dan kunt u het nu installeren op uw computer.

    Office 365 installeren op pc
    1. Log in op Office 365 met uw Office-gebruikersnaam en -wachtwoord.
    2. Eerste login? Verander uw wachtwoord als dat gevraagd wordt.
    3. Om de software op uw pc te installeren: klik op de knop Installeer nu.
    4. Kies Uitvoeren als dit gevraagd wordt.

    Installatie voltooid? Dan vindt u Office, klaar voor gebruik, in het Windows startscherm van uw pc.

    Office 365 installeren op Mac
    1. Log in op Office 365 met uw Office -gebruikersnaam en -wachtwoord.
    2. Eerste login? Verander uw wachtwoord als dat gevraagd wordt.
    3. Om de software op uw Mac te installeren: klik op de knop Installeer nu.
    4. Open de installatiewizard en volg de instructies.
    5. Als Word opent, klikt u op Start nu.
    6. Log in met uw Office-gebruikersnaam en –wachtwoord. Kies een lay-out en klik Volgende.

    De installatie is voltooid. U kunt met Office aan de slag op uw Mac.

Heeft deze info u geholpen?

Dank u


Meer

MyProximus

Activeer OneDrive for Business

MyProximus

Forum

Geen antwoord gevonden? Vraag het onze community waar klanten en experts elkaar helpen.

Forum

Contact

Onze Bizz Experts staan steeds tot uw dienst. Kies zelf hoe u contact met ons wil opnemen.

Contact