×
×

Office 365 activeren en installeren

Wilt u Microsoft Office 365 gebruiken? Activeer eerst het product, koppel dan Office 365 aan uw account en installeer daarna het programma op uw computer.

  • Office 365 activeren

     

    Office 365 op uw computer installeren? Activeer eerst uw account via MyProximus.

    1. Log in op MyProximus om office 365 te activeren. Nog geen MyProximus account? Registreer u.

      Bekijk uw producten
    2. Klik op Office 365 Business Essentials.
    3. Kies een gebruikersnaam en vul de gevraagde gegevens in.
    4. Klik op Volgende en dan op Einde om uw aanvraag te bevestigen.
    5. U krijgt een e-mail met een tijdelijk wachtwoord om in te loggen op de pagina van Microsoft Office 365. Tijdens uw eerste bezoek kiest u zelf uw wachtwoord.
    6. Koppel nu de software aan uw account.
  • Office 365 koppelen aan uw account

     

    Voor u aan de slag kunt met Office 365 moet u de software aan uw account koppelen.

    1. Log in op Office 365.
    2. Klik op Actieve gebruikers in het menu Gebruikers. Als de optie Gebruikers niet onmiddellijk zichtbaar is, klik op het menu Blauw menu met witte stippen en selecteer Beheer.
      Klik op Actieve gebruikers in het menu Gebruikers.
    3. Klik op uw gebruikersnaam. Uw gebruikersprofiel opent zich automatisch.
      Klik op uw gebruikersnaam in de lijst.
    4. In Productlicenties klikt u op Bewerken.
      Klik op Bewerken naast Productlicenties.
    5. Beweeg de slider naast uw Office 365 licentie naar 'Aan', klik op Opslaan en vervolgens op Sluiten.
      Selecteer uw Office 365 licentie en klik op Opslaan.
    6. Uw Office 365-profiel is nu actief, u moet het enkel nog installeren op uw toestel.
  • Office 365 installeren

     

    Hebt u Office 365 geactiveerd en gekoppeld aan uw account? Dan kunt u het nu installeren op uw computer.

    Office 365 installeren op pc
    1. Log in op Office 365 met uw Office-gebruikersnaam en -wachtwoord.
    2. Eerste login? Verander uw wachtwoord als dat gevraagd wordt.
    3. Om de software op uw pc te installeren: klik op de knop Office-apps installeren en Office 2016.
      Klik op Office-apps installeren en dan op Office 2016.
    4. Na het downloaden van het bestand klikt u erop en kiest u Uitvoeren als dit gevraagd wordt. Volg de stappen in de installatiewizard.

    Installatie voltooid? Dan vindt u Office, klaar voor gebruik, in het Windows startscherm van uw pc.

    Office 365 installeren op Mac
    1. Log in op Office 365 met uw Office -gebruikersnaam en -wachtwoord.
    2. Eerste login? Verander uw wachtwoord als dat gevraagd wordt.
    3. Om de software op uw Mac te installeren: klik op de knop Office-apps installeren en Office 2016.
      Klik op Office-apps installeren en dan op Office 2016.
    4. Open de installatiewizard en volg de instructies.
    5. Als Word opent, klikt u op Start nu.
    6. Log in met uw Office-gebruikersnaam en –wachtwoord. Kies een lay-out en klik Volgende.

    Installatie voltooid? U kunt met Office aan de slag op uw Mac.

Heeft deze info u geholpen?

Dank u

Contact

Onze Bizz Experts staan steeds tot je dienst. Kies zelf hoe je contact met ons wil opnemen.

  • Bel een Bizz Expert op 0800 22 500Ma - za : 08:00 - 22:00

Contact