Ga direct naar de hoofdinhoud
×
×

Geen toegang tot MyProximus?

U kunt zich niet inschrijven op MyProximus? U hebt een probleem tijdens of na het inloggen? Ga na welke uw situatie is en volg de voorgestelde oplossing.

Een probleem met inschrijven?
  • U krijgt de melding: "Dit e-mailadres is al in gebruik"?
    Er is in het verleden al een login (gebruikersnaam) gemaakt met dit e-mailadres.
    • U kunt dit e-mailadres gebruiken als login. Kent u het wachtwoord niet meer? Stel een nieuw wachtwoord in.
    • Of schrijf u in met een ander e-mailadres. Het oude e-mailadres kan dan niet meer gebruikt worden als login.
  • U vindt uw registratiegegevens niet?
    Ga na hoe u uw klantnummer, activeringscode en datum kunt terugvinden.
  • Uw toestel kan geen sms'en ontvangen (bv. op uw tablet)?
    Geef de pukcode van uw simkaart op.
  • U krijgt de melding: "Uw klantnummer of gsm-nummer is al gelinkt aan een andere gebruikersnaam"?
    Per klantnummer kan maar 1 persoon alle abonnementen en producten in MyProximus zien en beheren. Bent u daadwerkelijk eigenaar van dit klantnummer en wenst u het volledige beheer van uw producten, vul dan de gevraagde gegevens in. De vorige gebruiker kan nadien de producten niet meer zien in MyProximus.
  • U vindt de e-mail "Bevestig uw MyProximus-login" niet terug?
    • Zoek in uw spamfolder of de folder Ongewenste mail naar een e-mail afkomstig van no-reply@proximus.com. Geen e-mail ontvangen? Log in op MyProximus en klik op de "hier" link in de "Bevestiging uw emailadres"-box op de welkomstpagina.
    • U krijgt gedurende 14 dagen verschillende herinneringen per e-mail. Is die periode verstreken, moet u zich opnieuw inschrijven.
  • U krijgt een foutmelding wanneer u op de link in de e-mail "Bevestig uw MyProximus-login" klikt?
    • Probeer het opnieuw, mogelijk was er een technisch probleem. Lukt het nog niet, ga dan na of u toch niet kunt inloggen.
    • Werkt de link niet of kunt u niet inloggen, dan is uw bevestigingsmail ouder dan de voorziene 14 dagen. U dient zich opnieuw in te schrijven.
  • U krijgt een algemene foutmelding bij het inschrijven?
    Schakel de cookies uit en herstart uw internetbrowser.
Een probleem bij het inloggen?
  • U kunt niet inloggen?
    Ga na hoe u kunt inloggen op MyProximus met uw gebruikersnaam of met itsme®. Inloggen in met uw gsm-nummer is niet meer mogelijk.
  • U bent uw gebruikersnaam kwijt of u bent uw wachtwoord vergeten?
    Vraag uw login op of stel een nieuw wachtwoord in.
  • U probeert in te loggen met uw gebruikersnaam en uw account is geblokkeerd?
    Als u driemaal een verkeerd wachtwoord ingaf, wordt uw toegang uit veiligheidsoverwegingen 15 minuten lang geblokkeerd. Stel een nieuw wachtwoord in of wacht 15 minuten.
  • U krijgt de foutmelding "MyProximus is momenteel niet beschikbaar"?
    MyProximus ondervindt tijdelijk een technisch probleem. Gelieve het even later opnieuw te proberen.
Een probleem na het inloggen?
  • U ziet niet al uw abonnementen of gsm-nummers in MyProximus?
    Voeg de ontbrekende producten toe.
  • U kunt bepaalde online diensten niet raadplegen?
    Als u bv. een tariefplan wilt wijzigen of een aanrekening of factuur wilt bekijken, moet u beheerder van uw MyProximus-klantnummer zijn.
  • U krijgt een technische foutmelding in een bepaalde rubriek?
    Mogelijk is er een technisch probleem. Gelieve het even later opnieuw te proberen.
  • U hebt een vraag over MyProximus in verband met uw factuur of aanrekening, Premium Club?
    Vind een antwoord op de meeste van uw vragen.

Contact

Onze Bizz Experts staan steeds tot je dienst. Kies zelf hoe je contact met ons wil opnemen.

  • Bel een Bizz Expert op 0800 22 500Ma - za : 08:00 - 22:00

Contact
Hulp nodig?