Geen toegang tot MyProximus?

Je kunt je niet inschrijven op MyProximus? Je hebt een probleem tijdens of na het inloggen? Ga na welke je situatie is en volg de voorgestelde oplossing.

  • Je krijgt de melding: "Dit e-mailadres is al in gebruik"?
    Er is in het verleden al een login (gebruikersnaam) gemaakt met dit e-mailadres.
    • Je kunt dit e-mailadres gebruiken als login. Ken je het wachtwoord niet meer? Stel een nieuw wachtwoord in.
    • Of schrijf je in met een ander e-mailadres. Het oude e-mailadres kan dan niet meer gebruikt worden als login.
  • Je vindt je registratiegegevens niet?
    Ga na hoe je je klantnummer, activeringscode en datum kunt terugvinden.
  • Je toestel kan geen sms'en ontvangen (bv. op je tablet)?
    Geef de pukcode van je simkaart op.
  • Je krijgt de melding: "Je klantnummer of gsm-nummer is al gelinkt aan een andere gebruikersnaam"?
    Per klantnummer kan maar 1 persoon alle abonnementen en producten in MyProximus zien en beheren. Ben je daadwerkelijk eigenaar van dit klantnummer en wens je het volledige beheer van je producten, vul dan de gevraagde gegevens in. De vorige gebruiker kan nadien de producten niet meer zien in MyProximus.
  • Je vindt de e-mail "Bevestig je MyProximus-login" niet terug?
    • Zoek in je spamfolder of de folder Ongewenste mail naar een e-mail afkomstig van no-reply@proximus.com. Geen e-mail ontvangen? Log in op MyProximus en klik op de "hier" link in de "Bevestiging je emailadres"-box op de welkomstpagina.
    • Je krijgt gedurende 14 dagen verschillende herinneringen per e-mail. Is die periode verstreken, moet je je opnieuw inschrijven.
  • Je krijgt een foutmelding wanneer je op de link in de e-mail "Bevestig je MyProximus-login" klikt?
    • Probeer het opnieuw, mogelijk was er een technisch probleem. Lukt het nog niet, ga dan na of je toch niet kunt inloggen.
    • Werkt de link niet of kun je niet inloggen, dan is je bevestigingsmail ouder dan de voorziene 14 dagen. Je dient je opnieuw in te schrijven.
  • Je krijgt een algemene foutmelding bij het inschrijven?
    Schakel de cookies uit en herstart je internetbrowser.
  • Je kunt niet inloggen?
    Ga na hoe je kunt inloggen op MyProximus met je gebruikersnaam of met itsme®. Inloggen in met je gsm-nummer is niet meer mogelijk.
  • Je bent je gebruikersnaam kwijt of je bent je wachtwoord vergeten?
    Vraag je login op of stel een nieuw wachtwoord in.
  • Je probeert in te loggen met je gebruikersnaam en je account is geblokkeerd?
    Als je driemaal een verkeerd wachtwoord ingaf, word je toegang uit veiligheidsoverwegingen 15 minuten lang geblokkeerd. Stel een nieuw wachtwoord in of wacht 15 minuten.
  • Je krijgt de foutmelding "MyProximus is momenteel niet beschikbaar"?
    MyProximus ondervindt tijdelijk een technisch probleem. Gelieve het even later opnieuw te proberen.
  • Je ziet niet al je abonnementen of gsm-nummers in MyProximus?
    Voeg de ontbrekende producten toe.
  • Je kunt bepaalde online diensten niet raadplegen?
    Als je bv. een tariefplan wilt wijzigen of een aanrekening of factuur wilt bekijken, moet je beheerder van je MyProximus-klantnummer zijn.
  • Je krijgt een technische foutmelding in een bepaalde rubriek?
    Mogelijk is er een technisch probleem. Gelieve het even later opnieuw te proberen.
  • Je hebt een vraag over MyProximus in verband met je factuur of aanrekening, Premium Club?
    Vind een antwoord op de meeste van je vragen.

Contact

Onze Bizz Experts staan steeds tot je dienst. Kies zelf hoe je contact met ons wil opnemen.

  • Bel een Bizz Expert op 0800 22 500Ma - za : 08:00 - 22:00

Contact
Hulp nodig?