- Open de MyProximus-app.
- Tik in de cirkel linksboven op je foto of op je initialen.
Zie je er het logo? Meld je aan. - Tik onderaan op Klantrekening.
- Een pagina opent en je klantnummer verschijnt.

Je hebt je klantnummer, activeringscode en datum nodig om je in te schrijven op MyProximus? Je kunt dit opzoeken of laten toesturen.
Je hebt enkel je klantnummer nodig, bv. voor onze klantendienst? Je kunt dit opzoeken, laten toesturen, of, als je al een MyProximus-account hebt, terugvinden in MyProximus.
Bovenaan je factuur of aanrekening vind je je klantnummer (9 cijfers).
In het midden, bij de vermelding Uw factuur online? of Uw aanrekening online?, vind je je activeringscode (8 karakters – cijfers en hoofdletters) en de datum.
Let op: neem enkel activeringscode en datum van een document dat niet ouder is dan 1 maand.
Je welkomstbrief vermeldt ook al deze gegevens maar houd er rekening mee dat deze brief slechts 1 maand geldig is.
Bel ons hiervoor:
We sturen je deze gegevens per sms naar je Proximus gsm-nummer of per post naar het adres waarop je je factuur of aanrekening ontvangt.
Enkel je klantnummer nodig? Dit kan via de app en via de website van MyProximus.
Je moet hiervoor ingeschreven zijn op MyProximus en beheerder van je account zijn.
Via de app:
Via de website: